بهترین عملکرد ایران در مسابقات تنیس قهرمانی زیر ۱۲ سال آسیا رقم خورد 

تیم تنیس دختران ایران با کسب عنوان پنجمی و تیم پسران کشورمان با رسیدن به مقام ششمی بهترین عملکرد خود را در مسابقات تنیس قهرمانی زیر ۱۲ سال آسیا رقم زدند.

به گزارش ایمنا، تیم تنیس دختران ایران عنوان پنجمی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۲ سال قهرمانی آسیا در قزاقستان را به دست آورد و پسران ایران به عنوان ششمی این مسابقات دست یافتند که این دو عنوان بهترین مقام‌های به دست آمده در رقابت‌های این رده سنی در قاره آسیا محسوب می‌شود.

تیم تنیس دختران ایران در دیدار با لبنان برای کسب عنوان پنجمی، با پیروزی فردخت علیمی و صبا خیر منش در مصاف با حریفان لبنانی، مقام پنجم رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورد. در دیدار بخش انفرادی دختران، فردخت علیمی با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف خود به برتری رسید و در دومین مسابقه، صبا خیرمنش با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) نماینده لبنان را از پیش رو برداشت.

در بخش دو نفره نیز تیم ایران با ترکیب صبا خیرمنش و غزل رضا زاده با نتیجه ۲ بر صفر لبنان را شکست داد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران به پایان برسد. تیم ملی دختران ایران در رقابت‌های غرب آسیا نیز موفق به شکست لبنان شده بود.

دیدار تیم‌های پسران ایران و تایلند هم با برتری سه بر صفر تایلند همراه شد و ایران عنوان ششمی را به دست آورد. در نخستین دیدار بخش انفرادی، ایریک عابدین زاده با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) مقابل حریف خود شکست خورد و در دومین دیدار کیارش صادقی با نتیجه ۶-۷ و ۳-۶) مغلوب دیگر نماینده تایلند شد.

تیم‌های پسران و دختران تنیس ایران به همراه کادر فنی شب گذشته با حضور در سفارت ایران با سفیر کشورمان در قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار سفیر ایران در قراقستان، از ملی‌پوشان کشورمان تجلیل کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 537970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.