عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم آذرماه

در این بسته خبری از راه اندازی مدرسه مجازی شهرداری گناباد تا سم‌پاشی سوزنی‌برگان سطح شهر زرند و تمدید گواهی تله سیژ قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تمدید گواهی استاندارد تله سی یژ قزوین

هادی طاهرخانی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین از تمدید گواهی استاندارد تله سی‌یژ قزوین و آغاز بهره برداری مجدد آن از هفته جاری خبر داد.

تفکیک از مبدا زباله‌ها، در دستور کار شهرداری‌های البرز

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز با تاکید بر اینکه ساماندهی زباله‌ها به صورت اصولی و تفکیک از مبدا باید در دستور کار شهرداری‌های البرز قرار گیرد، گفت: شهرداری‌ها باید به سمتی بروند که تفکیک زباله را از مبدا را در دستور کار قرار دهند.

راه اندازی مدرسه مجازی شهرداری گناباد

حمید زارع حسینی، شهردار گناباد گفت: شهرداری این شهرستان با همکاری و تعامل با اداره آموزش و پرورش گناباد مدرسه‌ای مجازی با هدف ترویج فرهنگ شهروندی و تبیین اهمیت مشارکت در مسائل اجتماعی و شهری راه اندازی کرد.

بازگشایی خیابان جم بوشهر بعد از ۱۶ سال

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه با تملک واحدی مسکونی به مساحت ۴۲۶ متر خیابان جم محله صلح آباد این شهر به طور کامل بازگشایی شد، اظهار کرد: این ملک مطابق طرح تفصیلی شهر بوشهر در مسیر گذر واقع بود که در نهایت پس از موافقت با مالک از سوی هیئت کارشناسی با تملک آن موافقت شد.

واگذاری پروژه ایستگاه راه آهن قرچک به شهرداری این شهر

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک گفت: نبود یک ایستگاه راه آهن از مشکلات قرچک بوده که اجرای آن در اختیار شهرداری نبود و در سفر اخیر استاندار تهران اجرای این ایستگاه به شهرداری واگذار شد و به زودی فضای مناسبی با حداقل امکانات رفاهی در این مکان اجرا می‌شود.

اجرایی نشدن سامانه پایش الکترونیک در شهرهای استان سمنان

محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه برخی از شهرهای استان هنوز از سامانه پایش الکترونیکی استفاده نمی‌کنند، گفت: باید این مورد مد نظر قرار گیرد.

افزایش نظارت بر بازار هفتگی خورموج

محمد جواد کاشفی، شهردار خورموج گفت: در راستای حفظ سلامتی مردم با همکاری شبکه بهداشت؛ نظارت بر بازار هفتگی در شهر خورموج افزایش می‌یابد.

سمپاشی درختان سوزنی برگ زرند

احمد عبدالله‌زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از عملیات سمپاشی و محلول‌پاشی درختان فضای سبز پارک‌ها و معابر اصلی شهر با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم استاندارد خبر داد و گفت: عملیات سمپاشی درختان سطح شهر با هدف مبارزه با آفات درختان سوزنی برگ انجام می‌شود.

ساری، شهر دوستدار کودک

جواد طالبی، شهردار ساری گفت: ایجاد فرصتی برای کودکان که رشد همه جانبه داشته باشند و از فضا و محیط شهری بهترین بهره را ببرند از خواسته‌های همه دوستداران و دلسوزان این گروه سنی است و شهرداری ساری هم در این مسیر، همراه است.

کد خبر 537961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.