آمار کرونا اصفهان ۵ آذرماه؛  ۹ فوتی و  ۲۲۸ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۲۲۸ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

نورالدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد کل موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا از ابتدا تاکنون، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۴۱ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۲۵ هزار و ۲۵۷ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۲۲۸ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۱۸۲ هزار و ۹۰۲ نفر نیز تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد ۱۳۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده اند.

سلطانیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۶۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۳۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی در خصوص آمار تعداد کل بهبود یافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۲۳ هزار و ۱۲۲ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۱۲ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: همچنین تعداد ۱۶ هزار و ۹۷۵ نفر آمار کل فوت شدگان قطعی و مشکوک به علت کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بوده است.

سلطانیان تاکید کرد: همچنین آمار مرگ و میر بیماران مشکوک و قطعی به کرونا در طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان ۹ نفر گزارش شده است.

کد خبر 537951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.