مجلس به صورت ریشه‌ای با نجومی‌بگیران برخورد کند

امام‌جمعه چادگان با اشاره به پرداخت حقوق‌های نجومی، گفت: مجلس باید ورود پیدا کند تا نظام عادلانه پرداخت حقوق و دستمزد در کشور اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید محمود بنی‌جمالی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: اکنون به برکت مجاهدت بسیجیان و رهبری معظم انقلاب، بسیج تبدیل به درخت تنومندی شده است.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در جامعه، افزود: این نهاد مقدس با نیت الهی همواره در بحران‌های مختلف ورود پیدا می‌کند.

امام‌جمعه چادگان افزود: امروز تفکر بسیجی در سران سه قوه حاکم شده و شخص رئیس جمهور با هدف دیدار با مردم و شنیدن مشکلات آنان از نزدیک، روزهای جمعه‌ها به استان‌ها سفر می‌کند.

بنی‌جمالی با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی بین مدیران حاکم باشد مشکلات رفع خواهد شد، گفت: اگر مدیری روحیه تعامل با مردم ندارد و درب اتاقش را به روی ارباب رجوع می‌بند باید با فرد دیگری جابه‌جا شود؛ مدیری که وقت کاری را صرف در جلسات می‌کند و از شهر بی‌خبر است نمی‌تواند گره‌گشای مردم باشد.

وی با اشاره به پرداخت حقوق‌های نجومی، گفت: در شرایط کنونی که قدرت مردم برای خرید مایحتاج ضروری کم شده و توان ازدواج فرزندان خود را ندارند، پرداخت حقوق‌های نجومی توجیهی ندارد.

امام‌جمعه چادگان با تأکید بر ضرورت برخورد ریشه‌ای با حقوق بگیران نجومی، گفت: کارگران برخی وزارتخانه‌های کشور کارگران بیشتر از مدیرعامل یک شرکت حقوق دریافت می‌کند، لذا مجلس باید ورود پیدا کند تا نظام عادلانه پرداخت حقوق و دستمزد در کشور اجرا شود.

کد خبر 537944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.