۲۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان اتوبوسرانی بندرعباس شد

شهردار بندرعباس با بیان اینکه توسعه حمل و نقل شهری منجر به افزایش رفاه شهروندان و بهبود عبور و مرور می‌شود، گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس شهر بازسازی و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس، اظهار کرد: حمل و نقل عمومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کاهش بار ترافیکی شهر را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری به دنبال این هستیم که دغدغه‌های شهروندان در زمینه حمل و نقل عمومی کاهش یابد، افزود: هم اکنون وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی مناسب است و ساماندهی هرچه بیشتر این ناوگان در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار دارد.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه ۱۵۳ اتوبوس فعال در این شهر کار خدمات‌رسانی به شهروندان را ارائه می‌دهند، تصریح کرد: ۲۰ دستگاه از اتوبوس‌های ملکی شهرداری از سال ۹۶ نیاز به بازسازی داشت که با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان بازسازی آن‌ها انجام شده است.

نوبانی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های بازسازی شده در خطوط آبشورک، چهچکور، شهرک پیامبر اعظم (ص) و همچنین با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها در مسیر دانشگاه به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

کد خبر 537942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.