وزیر اطلاعات: دشمن به دنبال بهره‌برداری از اتفاقات اخیر بود

حجت‌الاسلام خطیب با اشاره به اینکه دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال بهره برداری و به تعبیر خودش به دنبال ایجاد نارضایتی در مردم بوده است، گفت: همراهی مسئولان باعث شد که دشمنان در نقشه‌های خود شکست بخورند.

به گزارش ایمنا، حجه الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه خدمت بسیجی باید سرمشق مسئولان باشد، افزود: فرهنگ بسیجی می‌تواند کشور را در برابر توطئه ها، کاستی‌ها و کمبودها نجات دهد و مسیر رستگاری را نمایان کند.

وی با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات خود را موظف می‌داند حافظ کیان انقلاب اسلامی و خادم مردم باشد، اظهار کرد: وزارت اطلاعات تمام تلاش خود را در مبارزه با فساد اقتصادی، دشمن ستیزی و هر حرکتی که دشمن در مجموعه نظام انجام دهد، به کار می‌گیرد.

خطیب با تاکید بر اینکه اگر امروز کشوری سربلند و سرافراز در مقابل توطئه ها، خیانت‌ها و فتنه‌ها داریم و در مقابل قدرت‌های استکباری ایستاده ایم، این را مدیون مردم هستیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: مردم با همراهی، مشارکت و صبوری شان مسیر و بستر پیروزی را فراهم کرده اند.

وی افزود: گرچه مردمی با سلیقه‌های مختلف و نگاه‌های متفاوت داریم؛ اما همه یک ملت هستیم و باید خدمتگزاری را برای همه آن‌ها سرلوحه خود قرار دهیم.

خطیب با اشاره به اینکه ما باید به عنوان مسئولان و خدمتگزاران مردم شرایطی را فراهم کنیم تا آن‌ها بتوانند با مسئولان ارتباط و تعامل داشته باشند، گفت: تعامل و ارتباط بیشتر با مردم حلال مشکلات است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم نشان داده اند، مردمی صبور، فهیم و همیشه حاضر در صحنه هستند افزود: هوشیاری و هوشمندی مردم بالاست و تحلیل‌های آن‌ها کمتر از مسئولان نیست.

خطیب ویژگی مردمی بودن دولت سیزدهم را به حضور در میان مردم دانست و خاطرنشان کرد: به جای اینکه مردم به مسئولان مراجعه کنند، آن‌ها باید با حضور در میان مردم دغدغه‌های موجود را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه به گفته دوست و دشمن حضور رئیس جمهوری در میان مردم باعث رضایت مندی آن‌ها در شرایط سخت معیشتی شده است، اظهار داشت: اگر مردم احساس کنند که مسئولان دغدغه‌های آن‌ها را دارند با آن‌ها همراهی می‌کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال بهره برداری و به تعبیر خودش به دنبال ایجاد نارضایتی در مردم بوده است، گفت: همراهی و هم افزایی مسئولان باعث شد که دشمنان در نقشه‌های خود شکست بخورند و این پیروزی را مرهون همراهی و صبوری مردم هستیم.

وی گفت: تحقق شعارهای دولت مردمی سیزدهم همچون عدالت، فساد ستیزی و خدمت به مردم باید سرلوحه تمام برنامه‌ها قرار گیرد.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن با به میدان آوردن همه توان و ظرفیت‌های رسانه‌ای خود یک جنگ ترکیبی علیه کشور را در دستور کار قرار داده است و به دنبال بهره برداری از هر چالش و فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

خطیب با اشاره به اینکه امروز خروج خفت بار آمریکا از منطقه و پیشرفت‌های کشور در اوج تحریم‌ها صحنه‌های مختلفی از سربلندی کشور است که دشمن به آن اعتراف می‌کند، تصریح کرد: این‌ها فرصت‌هایی است که با درایت‌های مقام معظم رهبری و همراهی مردم محقق شده است.

همچنین وزیر اطلاعات با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات خراسان رضوی به طور مستقیم به تماس‌های مردم با سامانه تلفنی ۱۱۳ پاسخ داد.

خطیب پس از شنیدن و پاسخ به تعدادی از تماس‌های مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های شهروندان صادر کرد.

دیدار با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و حجة الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی بخشی از برنامه‌های وزیر اطلاعات در سفر به مشهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 537926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.