سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد معرفی شد

آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، ‌ظهر امروز با حضور معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایمنا، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، ظهر امروز با حضور معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران شهرستان نجف‌آباد و استان اصفهان برگزار شد.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد نجف‌آباد در جمع مسئولان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد اظهار کرد: از همه مدیرانی که در واحد نجف‌آباد و در سال‌های گذشته با همت و تلاش خود توانستند دانشگاهی با این عظمت را بنا کرده و زیرساخت‌های مناسب را مهیا کنند، قدردانی می‌کنم.

فرید نعیمی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که دانشجو به‌عنوان نیروی متخصص، آینده کشور را رقم خواهد زد. ارائه آموزش همراه با تخصص به دانشجو از رسالت‌های ماست که ان‌شاءلله در این زمینه با وجود استادان و اعضای هیئت علمی توانمندی که در این واحد دانشگاهی وجود دارد، به آن دست خواهیم یافت.

وی سپس به بیان اجمالی اهداف خود پرداخت و تأکید کرد: استفاده از خرد جمعی در مدیریت دانشگاه، احترام متقابل و رعایت شأن کارکنان، دانشجویان و استادان، پایبندی به قوانین و ایجاد نظم و انضباط، ایجاد آرامش فکری و روحیه صمیمیت، توجه به رفاه همکاران، پرهیز از هرگونه حاشیه‌سازی و تلاش در ایجاد وحدت، ایجاد انگیزه و تلاش در راستای افزایش بهره‌وری، ایجاد شفافیت در تمام حوزه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، استفاده از تمام ظرفیت‌های انسانی واحد و تحول‌آفرینی، ایده‌پردازی و حل مسئله از مهم‌ترین برنامه‌های آتی دانشگاه خواهد بود.

منبع: آنا

کد خبر 537895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.