ارائه خدمت مراکز نیکوکاری به ۸۰۰ هزار نیازمند در سراسر کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به فعالیت هشت هزار مرکز نیکوکاری تحت نظارت این نهاد گفت: این مراکز به ۸۰۰ هزار نیازمند در سراسر کشور ارائه خدمت داشته‌اند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در بازدید از مرکز ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مددجویان که توسط گروه جهادی الکفیل در دانشگاه قیام‌دشت برپا شده است، اظهار کرد: هم‌افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با گروه‌های جهادی در راستای سیاست مردمی‌سازی این نهاد تقویت خواهد شد.

وی به همکاری گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات مسکن به نیازمندان، افزود: در همین راستا از گروه‌های جهادی خواسته‌ایم در طرح ساخت حمام برای خانواده‌های محروم مشارکت کنند و اطمینان داریم تا پایان سال با همکاری کمیته امداد و گروه‌های جهادی این طرح برای مددجویان اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به راه‌اندازی قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در کمیته امداد پرداخت و تاکید کرد: کمیته امداد برای خدمت‌رسانی به محرومان در کنار همه گروه‌های جهادی قرار دارد.

بختیاری بر نقش خیران و مردم نیکوکار در پیشبرد اهداف کمیته امداد تاکید کرد و گفت: در بسیاری مناطق که زمین در اختیار خیران قرار گرفته است، ساخت مسکن برای مددجویان توسط این خیران انجام شده است.

وی راه‌اندازی مراکز نیکوکاری را از دیگر اقدامات کمیته امداد برای مردمی‌سازی این نهاد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر هشت هزار مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد فعالیت می‌کنند که از این تعداد پنج هزار مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و تحت مدیریت امام جماعت و هیات امنای مسجد در حال خدمت به محرومان هستند.

کد خبر 537879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.