جلب رضایت گردشگران در قم باید اولویت برنامه‌ها باشد

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر شهرداری قم بر ضرورت برنامه‌ریزی در راستای جلب رضایت گردشگران و شهروندان تأکید کرد و گفت: این مهم باید در برنامه‌های گردشگری استان به‌عنوان یک اولویت موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، علیرضا خاکی با اشاره به موضوعات مرتبط با گردشگری، اظهار کرد: گردشگری بحث جامعی بوده و حوزه‌های بسیار زیادی در آن دخیل هستند که ازجمله آن می‌توان به زیرساخت، معرفی، مدیریت، بسترسازی، حمل‌ونقل و هر چیزی که افراد در زندگی عادی نیاز داشته اشاره کرد، به‌طوری‌که یک گردشگر در شهر غریب نیاز به دسترسی بیشتر به امکانات دارد.

وی تاکید کرد: مشکل اصلی این بوده که گردشگران رضایت کافی از امکانات ندارند که نیاز بوده بسترسازی لازم در بخش‌های مختلف صورت بگیرد.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر شهرداری قم با اشاره به دغدغه‌های سازمان در حوزه رونق گردشگری خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای توسعه گردشگری با موضوع بهسازی بافت‌های اطراف حرم وارد موضوع گردشگری شد که در این زمینه نیز به برنامه‌های جامعی پیش‌بینی‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور سالانه ۲۰ میلیون زائر در قم یک فرصت است که می‌توانند انگیزه و محرک توسعه احیا و بازآفرینی شهرها باشند.

کد خبر 537767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.