انتظار از بسیج  ایجاد تعادل و عدالت در جامعه است

شهردار تبریز گفت: انتظار از بسیج رفع ایرادات مدیریتی جامعه و ایجاد تعادل و عدالت است چرا که توان و ظرفیت بالایی برای این امر دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، عباس رنجبر ظهر در دیدار با فرمانده و پرسنل سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج از بدو تأسیس یک شغل نبوده و تنها شوق خدمت و ایثار در جامعه بود و تا به امروز نیز این خصلت را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج و فرهنگ بسیجی جایگاه والایی دارد که ما باید آن را درک کرده و به آن سمت حرکت کنیم چراکه هر کس در این عرصه صرفاً حضور و ایثارگری کند، برنده است، افزود: انتظارات از بسیج و بسیجی بالا است و باید تلاش کنیم که در این عرصه نمونه باشیم.

شهردار تبریز، سازمان بسیج را کم‌هزینه‌ترین سازمان مجموعه شهرداری تبریز معرفی کرد و گفت: برای مجموعه مدیریتی شهرداری ارزشمند است که سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز، کم‌هزینه‌ترین سازمان این مجموعه است.

وی تصریح کرد: برگزاری جام پرچم یک حرکت خوب از سوی سازمان بسیج و مجموعه شهرداری است که امیدواریم این اقدامات و برنامه‌های مشابه تداوم داشته باشد.

بسیج شهرداری تبریز ظرفیت بالایی در مناطق و سازمان‌ها دارد

رحیم ملاحسینی، فرمانده سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز نیز در دیدار با شهردار تبریز ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج شهرداری تبریز ظرفیت بالایی در همه مناطق و سازمان‌ها دارد و این، کار ما را برای اجرای برنامه‌های مختلف تسهیل می‌کند.

وی با بیان اینکه در بحث کرونا نیز مجموعه سازمان بسیج شهرداری تبریز در کنار دیگر ارگان‌ها حضور فعالی در صیانت از سلامت جامعه داشت، گفت: حضور بسیج در کنار مدیران شهری ظرفیت بزرگی است و در کنار آن کم‌هزینه‌ترین سازمان مجموعه شهرداری تبریز است.

فرمانده سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه عملکرد مثبت سازمان بسیج در برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی موجب حضور برجسته شهرداری در بین دستگاه‌های دولتی شده است، خاطرنشان کرد: برای شهرداری تبریز افتخار است که در صف اول حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب ایستاده است.

وی افزود: برگزاری جام پرچم، اقدام دیگری برای شهر تبریز است که توسط سازمان بسیج شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 537765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.