حد و مرزی برای فعالیت بسیجیان در خدمت به مردم وجود ندارد

شهردارمشهد با تاکید بر اینکه بسیج به معنای تحرک و حرکت برای انجام کارهای برزمین مانده است، گفت: فضا برای فعالیت و تحرک بسیجیان در خدمت به مردم در تمامی عرصه‌های مدیریت شهری فراهم است و حد و مرزی ندارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی در نشست با بسیجیان شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: معنایی در بسیج نهفته و آن تحرک است و تحرک در ذات کلمه بسیج وجود دارد.

وی تصریح کرد: بسیج به فرمان امام (ره) برای حضور در عرصه‌های مختلف و انجام کارهای بر زمین مانده از بدنه مردم تشکیل شد، بسیج هر کجا که نیاز به تحرک و حرکت بوده از عرصه دفاع از مرزوبوم گرفته تا عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی به صورت جهادی برای حل مشکلات کشور ورود پیدا کرده است.

شهردار مشهد با بیان اینکه بسیج به معنای تحرک، فعالیت و نیروی آماده به کار است، افزود: خوشبختانه بسیج و بسیجیان شهرداری و شورای اسلامی شهر بسیار فعال و تأثیر گذار بوده و ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه خدمت بهتر به مردم هستند.

وی ادامه داد: شهرداری سازمانی است که اقشار مختلف مردم از لحظه تولد تا وفات، پیر و جوان، زن و مرد صبح تا شب با خدمات آن سروکار دارند و انتظار می‌رود بسیجیان شهرداری به همین اندازه برای خدمات رسانی به مردم فعال باشند.

ارجائی تاکید کرد: فضا برای فعالیت و تحرک بسیجیان جهت خدمت به مردم در تمامی عرصه‌ها فراهم است و حد و مرزی ندارد.

وی با بیان اینکه امروز اولویت ما اقتصاد است، خاطرنشان کرد: وضع مردم در حوزه اقتصادی و اشتغال مناسب نیست؛ لذا باید با حرکتی جهادی و بسیجی‌وار در هر بخش و حوزه‌ای که حضور داریم برای رفع این مشکلات داشته باشیم.

شهردار مشهد گفت: همه به ویژه بسیجیان باید در راستای جلب رضایت مردم تلاش و پشتکار داشته باشند؛ زیرا این موضوع افزایش سرمایه اجتماعی را برای مدیریت شهری و انقلاب به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا باید در بخش‌های مختلف شهرداری میز مشترک خدمت راه اندازی شده و بسیجیان هرچه در چنته دارند برای خدمت بهتر به مردم به کار بگیرند.

ارجائی با تاکید بر اینکه بسیجیان فعال در مدیریت شهری کمربندهای خود را برای خدمت بی منت به مردم محکم‌تر ببندند، ادامه داد: شهرداری را دستگاه سیاسی نمی‌دانیم و به دنبال سیاسی کاری در شهرداری نیستیم ما کارآمدی و خدمت به مردم را سرلوحه کارها قرار داده‌ایم و در این مسیر از افراد کارآمد استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 537762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.