لپ‌تاپ لنوو YOGA Duet 2021 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ لنوو YOGA Duet 2021 به تراشه نسل یازدهم اینتل Core i5-113567 مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لنوو طی رویدادی در ماه آوریل از محصولات سری YOGA خود رونمایی کرد، یکی از این محصولات لپ‌تاپ لنوو YOGA Duet 2021 نام دارد که یک نوت بوک دو در یک در نظر گرفته می‌شود. هم اکنون شرکت لنوو پیش فروش این لپ‌تاپ خود را آغاز کرده است و از ۳۰ نوامبر آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد، قیمت آن نیز ۱.۰۹۵ دلار ارزیابی شده است.

کاربران می‌توانند صفحه کلید این لپ‌تاپ را جدا کنند و از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنند، بنابراین این محصول قادر است بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف کند. لپ‌تاپ لنوو YOGA Duet 2021 دارای صفحه نمایش ۱۳ اینچی با رزولوشن ۱۳۵۰ * ۲۱۶۰ پیکسل، نسبت صفحه ۱۶ به ۱۰ و روشنایی ۴۵۰ نیت است. علاوه بر این، صفحه نمایش لپ‌تاپ ذکر شده از فناوری DC Dimming نیز پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ لنوو YOGA Duet 2021 به تراشه نسل یازدهم اینتل Core i5-113567 مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. این دستگاه دارای سه پورت USB-C است که یکی از آن‌ها به عنوان پورت Thunderbolt عمل می‌کند، یک اسلات کارت microSD و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز در این لپ‌تاپ تعبیه شده است. لپ‌تاپ جدید شرکت لنوو با استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۴۱ وات ساعتی تأمین می‌شود، شرکت سازنده ادعا می‌کند که این باتری به مدت ۱۳ ساعت شارژدهی دارد.

کد خبر 537755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.