ساعت هوشمند OPPO Watch Free چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند OPPO Watch Free امروز ۲۵ نوامبر به همراه گوشی‌های هوشمند سری Reno7 عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت OPPO قصد دارد ساعت هوشمند OPPO Watch Free و ایربادز جدید TWS خود را به همراه گوشی‌های هوشمند سری Reno7 وارد بازار هند کند. گوشی‌های هوشمند سری Reno7 در سه مدل Reno7، Reno7 Pro و Reno7 SE در دسترس قرار خواهند گرفت. نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری OPPO Reno نیز ژانویه وارد بازار هند خواهد شد.

ساعت هوشمند OPPO Watch Free دارای صفحه نمایش ۱.۶۴ اینچی 2.5D AMOLED با رزولوشن ۲۸۰ * ۴۵۶ است. صفحه نمایش مستطیلی این محصول از پلی کربنات و فیبر ساخته شده است، در حالی که قسمت پایین آن با استفاده از مواد تولید شده از پلاستیک نایلونی و فیبر پوشانده شده است. گجت پوشیدنی ذکر شده از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی از جمله کریکت، پرش، تیراندازی با کمان، اسکی، والیبال، قایق سواری، دویدن، پیاده روی و بدمینتون پشتیبانی می‌کند. این محصول از طریق بلوتوث ۵.۰ به گوشی‌های هوشمند مجهز به اندروید ۶.۰ و بالاتر و iOS 10.0 و بالاتر متصل می‌شود.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند OPPO Watch Free از طریق یک باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت سازنده ادعا می‌کند که با یک بار شارژ کردن این محصول می‌توان به مدت ۱۴ روز از آن استفاده کرد، فناوری شارژ سریع آن نیز باعث می‌شود با پنج دقیقه شارژ کردن ساعت هوشمند اوپو بتوان به مدت یک روز از آن استفاده کرد.

کد خبر 537751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.