مصوبات مجمع تهران برای حل مشکل مردم منطقه ۱۷ تهران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره تصمیمات گرفته شده برای حل مشکل مردم منطقه ۱۷ تهران پرداخت.

علی خضریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه از طرف مجمع نمایندگان استان تهران با مردم منطقه ۱۷ تهران نشستی برگزار کرده است، اظهار کرد: در این دیدار با حضور معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران، شهردار منطقه ۱۷، شورایاران، مدیران کل ادارات برق و آب و دیگر مدیران منطقه، مسائل و مشکلات مردم در این منطقه شهر تهران مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست شورایاران و مردم منطقه ۱۷ تهران، مشکلات منطقه‌ای و فرامنطقه را تشریح کردند که مسئولان حاضر در جلسه به آنها پاسخ گفتند. در همین راستا مصوباتی در این نشست تعیین شد که از جمله آنها درخصوص پروژه فرهنگی تجاری رضوان مال بود. مقرر شد شهردار منطقه ظرف مدت یک هفته مستندات مرتبط با این مجتمع تجاری را جهت طرح در کمیسیون ماده ۳۸ به معاون فرماندار اعلام کند و ایشان نیز ظرف مدت یک ماه نسبت به ارائه گزارش پیگیری و اقدامات صورت گرفته به مجمع نمایندگان استان تهران اعلام نماید تا در صورت نیاز به پیگیری موضوع از مراجع بالاتر، مجمع نمایندگان تهران اقدام شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهرانر تاکید کرد: درخصوص بافت‌های فرسوده منطقه نیز مقرر شد فرمانداری تهران ظرف مدت دو هفته با اداره کل راه و شهرسازی تهران جلسه‌ای را برگزار و تفاهم و توافقات صورت گرفته را به مجمع نمایندگان استان اعلام کند تا در صورتی که امکان تخصیص تسهیلات به مردم وجود دارد، اقدامات مقتضی صورت پذیرد. همچنین درخصوص ساختمان فروشگاه قدس در محله بلورسازی مقرر شد شهردار منطقه ظرف مدت یک ماه نسبت به برگزاری جلسه با بنیاد مستضعفان اقدام و در این خصوص تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: درخصوص ادامه پروژه اتوبان یادگار امام (ره) نیز مقرر شد ظرف مدت یک ماه شهردار منطقه نسبت به تعیین تکلیف پروژه جهت ادامه و تکمیل آن و یا صدور پروانه جهت ساخت فضاهای موجود اقدام و نتیجه را به مجمع نمایندگان استان اعلام کند.

خضریان در ادامه با اشاره به معضلاتی که یک پست برق در جنوب محله بلورسازی برای مردم ایجاد کرده، گفت: درخصوص جابجایی پست برق مقرر شد ظرف مدت ۱۵ روز تحت مدیریت فرمانداری جلسه‌ای با حضور نمایندگان اداره برق تهران و شهرداری منطقه برگزار و نتیجه جلسه به مجمع نمایندگان استان اعلام شود تا در صورت کم‌کاری هر یک از طرفین، مجلس به موضوع ورود کند.

وی افزود: همچنین مقرر شد شهرداری منطقه نسبت به جدول کشی و مشخص شدن مسیر پیاده‌رو و ساماندهی خیابان شیخ محمدی در محله بلورسازی تا دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام کند و مقرر شد یکی از اعضای شورای محله بلورسازی گزارشی از روشنایی معابر محله و زیرپل ۹ دی را جهت رفع مشکل به شهرداری منطقه اعلام کند.

خضریان تاکید کرد: درخصوص کمبود کلانتری در منطقه مقرر شد فرمانداری تهران ظرف مدت یک هفته جلسه‌ای را با اداره کل راه و شهرسازی و با حضور شهردار منطقه نسبت به تأمین زمین از وزارتخانه و ساخت آن توسط شهرداری تهران اقدام کند. همچنین مقرر شد فرمانداری تهران نسبت به تبدیل یکی از کلانتری‌های منطقه به کلانتری ویژه پیگیری و نتیجه اقدامات را به مجمع نمایندگان استان اعلام کند.

کد خبر 537746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.