۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴
روایت مستند زیر ذره‌بین

کارگاه دو روزه «روایت مستند زیر ذره‌بین» در دو دوره مقدماتی و تکمیلی در عمارت سعدی حوزه هنری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این کارگاه از سوی واحد آموزش، پژوهش، فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری اصفهان با همکاری روایت خانه برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی که با حضور «محمد قاسمی‌پور» مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری برگزار می‌شود ظرایف مصاحبه و نویسندگی روایت‌های مستند انقلاب و دفاع مقدس به صورت تئوری و عملی آموزش داده می‌شود.

مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان در این باره گفت: در این کارگاه مباحث تئوری و نظری برای پاسخگویی به پرسش‌های نویسندگان و محققان در زمینه ثبت و ضبط خاطره‌ها و مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهند مطرح می‌شود.

منصور قربانی افزود: برای حاضران در این کارگاه که با اصول، فنون مصاحبه و نحوه ثبت و ضبط خاطره‌ها آشنایی دارند مطالبی در زمینه تقویت توانمندی‌ها برای پرسشگری بیان می‌شود تا مستندنگارانه و واقعیت‌گرایانه پای ثبت و ضبط آدم‌های دارای خاطره بنشینند.

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه هجدهمین کارگاه دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری اصفهان در این زمینه است و در روز اول ساعت ۱۳ شروع و تا ساعت ۲۰ به پایان می‌رسد و در روز دوم ساعات ۹ الی ۱۲ و ساعات ۱۴ الی ۲۰ ادامه خواهد داشت؛ ضمن اینکه این کارگاه ادامه‌دار خواهد بود و دوره تکمیلی آن در ۲۴-۲۵ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، کارگاه «روایت مستند زیر ذره‌بین» سوم تا پنجم و ۲۳ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ در عمارت تاریخی سعدی اصفهان برگزار می‌شود.

روایت مستند زیر ذره بین

کد خبر 537732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.