تامین ۵۰ تن قیر برای آسفالت معابر بندر آستارا

سرپرست شهرداری بندر آستارا از ترمیم نوار حفاری‌ها و لکه‌گیری آسفالت معابر این شهر خبر داد و گفت: برای آسفالت معابر شهری ۵۰ تن قیر تأمین شده است.

قاسم نوپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نوار حفاری‌هایی توسط ادارات خدمات‌رسان، در معابر شهری آستارا ایجاد شده بود، که شهرداری از چهار روز پیش ترمیم و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهرک حضرت مهدی (عج) در حال انجام است، افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی خیابان‌های اصلی شهر از جمله سفیر امید، اسکله، بسیج، کشاورز، شالیزار، حافظ، جانبازان و معاد نیز لکه‌گیری و آسفالت می‌شود.

سرپرست شهرداری آستارا با بیان اینکه برای آسفالت معابر شهری ۵۰ تن قیر تأمین شده است، گفت: حفاری‌های که توسط ادارات خدمات‌رسان، در معابر اصلی شهرک عباس‌آباد انجام شده به زودی لکه‌گیری و آسفالت خواهد شد.

نوپور خاطرنشان کرد: دو نقطه از آسفالت بلوار ترانزیتی سفیر امید وضعیت نامناسبی داشت که در شهریورماه سال‌جاری، اصلاح و دوباره آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 537729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.