شهرداری فریدون‌شهر درآمدهای پایدار ندارد

شهردار فریدون‌شهر گفت: شهرداری فریدون‌شهر درآمدهای پایدار شهری ندارد از این رو خواستار کمک دولتی به شهرداری‌های فاقد درآمد از جمله این شهرداری هستیم.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال نسبت به سال‌های قبل سهم شهرداری در تخصیص اعتبارات تملک دارایی بهتر دیده شده است، اما هنوز کافی نیست و با وجود مشکلاتی که شهرداری‌های کوچک با آن مواجه هستند، ضرورت دارد این سهم بر اساس جمعیت ساکن در آن افزایش یابد.

وی با اشاره به بودجه ۲۱ میلیارد تومانی شهرداری فریدون‌شهر در سال‌جاری، افزود: در هفت ماه اول امسال، حدود هفت میلیارد تومان بودجه تحقق یافته است و شرایط خوبی در این قسمت نداریم.

شهردار فریدون‌شهر افزود: با برنامه و تمهیدات انجام شده و مشارکت شهروندان باید تحقق بودجه را شتاب بخشیده تا به شرایط مدنظر دست یابیم، البته مشارکت شهروندان فریدون‌شهری در این مدت کوتاه بسیار مؤثر بوده است؛ معتقدیم تنها راه خروج از مشکلات و بهبود اوضاع مشارکت همگان در فرایند آبادانی شهر است.

وی با بیان اینکه وصولی بودجه شهرداری فریدون‌شهر از محل عوارض شهری و کارکرد ماشین‌آلات و صدور پروانه ساختمانی و املاک و مستغلات اجاره داده شده، است، خاطرنشان کرد: شهرداری فریدون‌شهر، درآمدهای پایدار شهری ندارد و همین موضوع باعث اجرا نشدن مطالبات به حق شهروندان می‌شود، لذا خواستار کمک دولتی به شهرداری‌های فاقد درآمد از جمله این شهرداری هستیم.

کد خبر 537685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.