گل‌گهر صفر _ استقلال صفر/ نمایش سرد و کسل‌کننده دو مدعی!

تقابل قلعه‌نویی و مجیدی برنده نداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه - سوم آذر ماه - میهمان گل‌گهر در سیرجان بود که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

هفته ششم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های گل‌گهر و استقلال

ورزشگاه: شهید قاسم سلیمانی، سیرجان

تماشاگر: -

گل‌ها: -

اخطار: علیرضا علیزاده (دقیقه ۴۳- از گل‌گهر) - میلاد زکی‌پور (دقیقه ۴۸- از گل‌گهر)

اخراج: -

گل‌گهر سیرجان: محمد حسین اکبر منادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری (دقیقه ۶۹- رضا شکاری)، فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، مسیح زاهدی، محمد رضا خانزاده، امین پورعلی، اریک باگناما (دقیقه ۶۹- محمد آقاجان‌پور)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

استقلال تهران: علی‌رضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، متین کریم‌زاده، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سعید مهری (دقیقه ۴۶- رضا آذری)، وریا غفوری، محمدرضا آزادی (دقیقه ۸۴- امیر حسین حسین‌زاده)، امین قاسمی‌نژاد (دقیقه ۴۶- امیر ارسلان مطهری)

سرمربی: فرهاد مجیدی

داور: علی صفایی

شرح بازی:

بازی متعادل آغاز شد و بیشتر لحظات ابتدایی به جنگ میانه زمین سپری شد. با گذشت زمان این شاگردان مجیدی بودند که با پاس‌های منظم بازی را در اختیار داشتند اما در خلق موقعیت ناکام ماندند. نیمه اول بدون آنکه اتفاق خاصی روی دروازه‌ها، سرد و کسل کننده پایان یافت.

تیم میزبان نیمه دوم را بهر شروع کرد اما بازی همچنان سرد و کسل کننده دنبال می‌شود. دقیقه ۶۰ روی یک غافل‌گیری آزادی فرصت داشت تا استقلال را پیش بیاندازد اما اکبر منادی مانع شد. در اواخر مسابقه شاگردان مجیدی دقت پاس‌هایشان را بالاتر بردند و تسلط بهتری پیدا کردند اما فایده‌ای نداشت تا بازی با تساوی بدون گل به پایان رسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶۱- فرار آزادی پشت مدافعین گل‌گهر او را تک به تک کرد اما اکبر منادی ضربه او را خنثی کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

نکات ویژه:

* در شرایطی که کوین یامگا و رودی ژستد در ترکیب استقلال قرار گرفته بودند، با اعلام سازمان لیگ به دلیل ارائه نکردن ضمانت بانکی از سوی استقلالی‌ها نتوانستند تیم‌شان را در این مصاف حساس همراهی کنند. اعلام دقیقه نودی این موضوع اعتراض شدید مجیدی و سایر کادر استقلال را به دنبال داشت اما در نهایت مجیدی مجبور شد آزادی و قاسمی‌نژاد را جایگزین دو بازیکن خارجی تیمش بکند.

* اریک باگناما، خرید گابنی گل‌گهر برای نخستین بار در ترکیب این تیم قرار گرفته است.

* محسن فروزان که تا اینجا فصل درخشش خوبی از خود نشان داده بود، در این مسابقه حساس با تصمیمی عجیب از سوی قلعه‌نویی جای خود را به اکبر منادی داد.

*برای دومین دیدار پیاپی فرهاد مجیدی از علیرضا رضایی، گلر سوم خود استفاده کرده است.

* استقلالی‌ها معتقد بودند در دقیقه ۱۶ توپ روی کرنر ارسالی به دست مدافع گل‌گهر خورده ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

کد خبر 537681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.