هیئت رئیسه شورای استان اصفهان مشخص شد

رئیس سابق شورای استان اصفهان گفت: اعضای هیئت رئیسه این شورا و نمایندگان شورای استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها با حضور استاندار و معاون عمرانی استاداری اصفهان مشخص شدند.

عبدالله کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روند انتخابات شورای استان اظهار کرد: جلسه اخیر این شورا با حضور استاندار اصفهان، معاون امور عمرانی و دبیر کل دفتر امور شهری و شورای استانداری تشکیل شد.

وی افزود: اتحاد و تعامل دو رکن اصلی این جلسه برای همکاری شورای استان با مدیران اجرایی بود.

رئیس سابق شورای استان اصفهان با اشاره به سخنان استاندار درباره جایگاه شوراها، ادامه داد: هدف اصلی مردم سالاری، جلب رضایت شهروندان و خدمت رسانی به آن‌هاست که با تعامل و همفکری این مهم تحقق می‌یابد.

کیانی تصریح کرد: در این جلسه علاوه بر تاکید اعضا بر پیگیری معضلات کشاورزان، تجمعات اخیر برای بازگشایی زاینده‌رود و خدمت به شهروندان، هیئت رئیسه جدید شورای استان انتخاب شد.

وی تصریح کرد: جواد توحیدی‌راد به عنوان رئیس شورای اسلامی استان اصفهان، امیرحسین صمیمی نایب رئیس، علیرضا قاسمی و محمدرضا اسدی منشی هیئت رئیسه و مهدی اسماعیلی سخنگوی شورای استان اصفهان انتخاب شدند.

رئیس سابق شورای استان اصفهان خاطرنشان کرد: محمدرضا فلاح، محمدرضا اسدی و مسیب توازیانی پس از ادای سوگند برای خدمت‌رسانی به مردم اصفهان به عنوان نماینده استان در شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند.

کد خبر 537663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.