نخستین پارک ترافیک مازندران در ساری افتتاح شد

شهردار ساری با ابراز خرسندی از بهره‌برداری نخستین پارک ترافیک استان مازندران در ساری، گفت: پارک ترافیک با رعایت دو مؤلفه‌ی «شهر دوستدار کودک» و «آموزش شهروندی» در جهت توسعه شهر احداث‌ شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد طالبی امروز _چهارشنبه سوم آذرماه_ در مراسم بهره‌برداری از پارک ترافیک شهر ساری، اظهار کرد: این پارک به مساحت یک‌هزار و ۳۷۵ مترمربع، با هزینه پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و با مشارکت سازمان‌های عمران، مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل، سیما منظر و فضای سبز شهری و دایره تأسیسات احداث شد.

وی ترجیح منافع مردم بر همه منافع را رویکرد و نگاه نو خانواده بزرگ شهرداری عنوان کرد و گفت: مسیری که بر توان و ظرفیت درون‌سازمانی متکی است؛ برون‌سپاری‌های پرهزینه که از جیب مردم باشد، حذف می‌شود.

شهرداری ساری افزود: این تغییرات برای رسیدن به شهری است که لیاقت آن را داریم؛ شهری به دور از ناآرامی، سرشار از نشاط اجتماعی، شهری که ما باید حافظ منافع و منابع آن برای نسل‌های آینده باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای ساختن ساری دست همه صاحب‌نظران و متخصصان را به گرمی می‌فشاریم، ادامه داد: درگاه اطلاع‌رسانی شفافیت شهرداری ساری طی روزهای آینده در شهرداری راه‌اندازی می‌شود تا شهروندان ساروی در اتاق شیشه‌ای بدانند و ببینند که خانواده بزرگ شهرداری دغدغه‌ای جز خدمت صادقانه ندارد.

طالبی تصریح کرد: ساخت و افتتاح این پارک در مقطع کنونی به‌رغم همه کمبود نشان داده که کودکان و آینده آن‌ها چه نقش پررنگی در چشم‌انداز برنامه مدیریت شهری دارد.

کد خبر 537652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.