آزادسازی ۵۲ هزار مترمربع از مسیر کنار گذر شمالی فریدون‌شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: در سال‌های اخیر، از محل اعتبارات شهرداری فریدون‌شهر ۵۲ هزار متر مربع از مسیر کنار گذر شمالی این شهر آزادسازی شده است.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نبود کنارگذر شمالی در شهر فریدون‌شهر؛ اظهار کرد: تردد ماشین آلات سنگین موجب بار ترافیکی در بلوار بسیج و خیابان مدنی و بلوار مفتح و اختلال در عبور و مرور دانش آموزان ۹ مدرسه (در این مسیر) شده است.

وی ادامه داد: ساکنان خیابان مدنی به دلیل عرض کم خیابان و وجود مجموعه مسکونی از شهرداری درخواست رسیدگی و اجرای کنار گذر شمالی شهر دارند، البته نبود کنارگذر شمالی در شهر باعث تخریب مسیر بلوار بسیج و مفتح شده و شهرداری متحمل خسارات سنگینی برای بازسازی جاده می‌شود.

شهردار فریدون‌شهر افزود: در سال‌های اخیر، از محل اعتبارات شهرداری فریدون‌شهر ۵۲ هزار متر مربع از مسیر کنار گذر شمالی شهر فریدون‌شهر آزادسازی شده و شهرداری نیازمند حمایت بیشتر اداراتی از جمله مسکن و شهرسازی و غیره است.

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم با مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌ها می‌شود به سمت حکمروایی شهری حرکت کرد و با برنامه‌ریزی بهتر و انسجام بیشتر آینده بهتری برای شهر رقم زد.

کد خبر 537642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.