جمع‎‌آوری چادر کشاورزان از بستر زاینده‌رود

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: در جلساتی که نمایندگان صنف کشاورزان با مسئولان استانی داشتند مصوباتی گرفته و بنابراین شد که کشاورزان از محل تحصن خود خارج شوند، به دلیل بدعهدی‌های گذشته کشاورزان به مصوبات جدید اعتماد ندارند اما سعی ما بر این است که اعتماد آنها را به دولت جدید جلب کنیم.

حسین وحیدا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مناقشاتی که در جمع کردن چادر کشاورزان به وجود آمد اظهار کرد: در جلساتی که نمایندگان صنف کشاورزان با مسئولان استانی داشتند مصوباتی گرفته و بنابراین شد که کشاورزان از محل تحصن خود خارج شوند.

وی افزود: البته با توجه به نا اظمینانی‌هایی که از گذشته در بین کشاورزان نسبت به عملی نشدن مصوبات به وجود آمده است، برخی افراد از جمع کردن چادر خودداری کردند که اکنون نمایندگان صنف در حال مذاکره با این افراد هستند تا از ادامه تحصن خود دست بکشند.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان همچنین در رابطه با این مصوبات گفت: بر این اساس قرار شد اقدامات لازمی که درون استانی بوده و تا کنون انجام نشده است انجام شود، همچنین قرار شد خط قرمز شرب در پشت سد ۱۲۰ میلیون متر مکعب در نظر گرفته شده و مابقی در اختیار کشاورزان قرار گیرد و تصمیم‌گیری برای بازگشایی زاینده‌رود به جهاد کشاورزی استان و نظام صنفی کشاورزان واگذار شد.

وحیدا اضافه کرد: برخی از مصوبات جلسه صنف کشاورزان با استاندار اصفهان همچون بارگذاری‌های اضافه بر زاینده‌رود و جبران خسارت کشاورزان هم در سطح ملی باید عملی شود که استاندار اصفهان وعده پیگیری آن را داد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل بد عهدی‌های گذشته کشاورزان به مصوبات جدید اعتماد ندارند اما سعی ما بر این است که اعتماد آنها را به دولت جدید جلب کنیم تا مشکلات حل شود. سعی می‌شود که تا پایان امروز چادر کشاورزان از زاینده‌رود جمع شود.

کد خبر 537639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 42
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    خوب چرا کمک به مردم اصفهان نمیکنه دولت
  • ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    درود. ما از نمایندگان محترم استان اصفهان در خواست داریم بجای اینکه آب را از استانهای دیگر تکدیگری کنیم از خود استان اصفهان که سالانه چند میلیارد مترمکعب آب از فریدونشهر وسمیرم استان خارج میشود این آبها که مال خود استان هست به مصرف خود استان اصفهان و مردم استان برسونین.