معاینه فنی موتورخانه‌های حرارتی ساختمان‌های شهرداری اصفهان

مدیر بهینه‌سازی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: معاینه فنی و اصلاح موتورخانه‌های حرارتی از ساختمانهای اداری و خدماتی شهرداری اصفهان انجام شد.

سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: موتورخانه حرارتی ساختمان‌های اداری و خدماتی شهرداری اصفهان مورد معاینه فنی قرار گرفت تا عیوب احتمالی آن‌ها، برطرف شود.

وی افزود: معاینه فنی ساختمان‌های شهرداری اصفهان با رویکرد ارتقای ایمنی، بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش انتشار آلاینده‌های هوا و گازهای گلخانه‌ای انجام گرفته و مطابق با استاندارد ملی از سوی شرکت‌های ذی‌صلاح و مورد تأیید سازمان استاندارد، به انجام رسیده است.

مدیر بهینه‌سازی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این اقدام که در آستانه فصل سرد سال، سکون هوا و به تبع آن، افزایش آلودگی انجام گرفته است، عملکرد موتورخانه‌های شهرداری را بررسی و با اجرای اقدامات اصلاحی، عملکرد موتورخانه‌های حرارتی را به سطح قابل قبولی می‌رساند.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه بر اساس تأیید وزارت نیرو، شهرداری اصفهان همواره در مدیریت مصرف انرژی پیشگام و الگو بوده است، از همشهریان نیز دعوت می‌شود همراه با این اقدام مدیریت شهری با اجرای معاینه فنی موتورخانه‌های ساختمان‌های تجاری یا مسکونی خود، به کاهش آلودگی هوا کمک کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری اصفهان، تنها دارنده استاندارد مدیریت مصرف انرژی در بین شهرداری‌های کشور است و پنجمین جایزه ملی انرژی نیز به این شهرداری، تعلق گرفته است، گفت: شهرداری اصفهان موفق شده است ۲۰ درصد از مصارف ساعات پیک را به ساعات غیر پیک مصرف منتقل کند.

کد خبر 537636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.