ذوب آهن صفر _ فولاد یک/ تداوم روند سینوسی ذوب با شلیک شیمبا!

گاندوها در دیدار هفته ششم لیگ برتر برابر فولاد به میدان رفته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیکان و ذوب آهن از ساعت ۱۷ در ورزشگاه فولاد شهر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد دنبال می‌شود.

هفته ششم، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن و فولاد

ورزشگاه: فولاد شهر

تماشاگر: -

گل‌ها: پری را (دقیقه ۴۰، فولاد) _

اخطار: وحید حیدریه (دقیقه ۲۵، فولاد) _ آرمان قاسمی (دقیقه ۶۱، ذوب آهن) _لوسیانو پری را (دقیقه ۸۱، فولاد) _احسان مرادیان (دقیقه ۸۹، فولاد)

اخراج:

ذوب آهن: حبیب فر عباسی، حامد نور محمدی، محمد قریشی (دقیقه ۷۶، محمد قریشی) مسعود ابراهیم زاده (دقیقه ۴۶، امیر محمد پناهی)، سجاد جعفری، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدا بنده لو، سینا اسد بیگی (دقیقه ۶۲، محمد سلطانی مهر)، مرتضی خراسانی (دقیقه ۵۶، بابا محمدی)، عارف رستمی (دقیقه ۷۷، عارف رستمی).

سرمربی: مهدی تارتار

فولاد: احسان مرادیان، صالح حردانی، ساسان انصاری، موسی کولی بالی، سینا شاه عباسی، محمد رضا عباسی، محمد قاسمی نژاد (دقیقه ۷۳، ساسان حسینی)، محمد آبشک (دقیقه ۹۰، احمد عبدالله زاده)، لوسیانو پری را (دقیقه ۹۰، صابر حردانی)، وحید حیدریه، حمید بوحمدان (دقیقه ۸۲، میلاد بدرقه).

سرمربی: جواد نکونام

داور: محمدرضا تارخ

شرح بازی:

در نیمه اول این دیدار دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما در اصل حملات فولاد خطرناک‌تر بود. در یکی از صحنه به دلیل اشتباه هافبک‌های ذوب آهن ضربه سرکش پری را به تور دروازه ذوب آهن چسبید و آنها پیش از پایان نیمه اول به گل رسیدند.

در نیمه دوم نیز با وجود حملات ذوب آهن روی دروازه فولاد اما شاگردان تارتار نتوانستند دروازه مرادیان را باز کنند. این در حالی است که تصمیمات داور روی نتیجه بازی تأثیر گذار بود و در برخی صحنه‌ها اشتباهاتی را مرتکب شد.

شرح گل:

لوسیانو پری را (گل اول فولاد): روی پاس اشتباه اسد بیگی، پری را صاحب توپ شد و پس از دریبل مدافع روبروی خود با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن را باز کرد

دقایق حساس:

دقیقه ۹: سانتر حردانی از سمت راست با ضربه سر قاسمی نژاد همراه شد اما ضربه وی در چارچوب نبود.

دقیقه ۱۳: ضربه از راه دور آبشک به تیر افقی دروازه ذوب آهن اصابت کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: سانتر بازیکن فولاد به لوسیانو پری را رسید و این بازیکن توپ را به عباسی رساند. شماره ۷ فولاد هم ضربه‌ای را به سمت دروازه زد که در چارچوب نبود.

دقیقه ۷۰: سانتر سجاد دانایی با ضربه سر بابا محمدی همراه بود اما دروازه این تیم این ضربه را مهار کرد.

نکات بازی:

*پس از خطایی که در دقیقه ۵ به روی بازیکن ذوب آهن پیش آمد نیمکت سبزپوشان اعتراض شدیدی به تصمیم داور داشتند. آنها اعتقاد داشتند داور باید موسی کولیبالی از زمین اخراج می‌کرد.

*اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی تماشاگر ویژه این دیدار بود.

کد خبر 537626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.