گذر موج ضعیف تا روز جمعه از استان اصفهان/دمای هوا بدون تغییر

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با گذر موج ضعیف تا روز جمعه از استان اصفهان در مناطق مرکزی و صنعتی استان به تدریج با افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش دید افقی و کیفیت هوا روبه‌رو خواهیم بود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز و فردا و گذر موج ضعیف تا روز جمعه از استان اصفهان، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در برخی مناطق مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: در مناطق مرکزی و صنعتی استان به تدریج با افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش دید افقی و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۷ و سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

آقایی ادامه داد: بیشترین بارش‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های ورزنه سه میلی‌متر، دهاقان یک و فرودگاه شهید بهشتی نیز یک میلی‌متر گزارش شده است.

وی اظهار کرد: خور و بیابانک با دمای ۲۲ و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 537617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.