انجام مهندسی ارزش برای پروژه مشارکتی مجتمع تجاری کمرزرین

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در ارتباط با پروژه مشارکتی مجتمع تجاری کمرزرین، مهندسی ارزش انجام و پروژه حالت بهینه پیدا کرد، گفت: این اقدام باعث می‌شود ارزش افزوده تجاری‌ها و تمایل کسبه برای حضور در آن افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر امروز _چهارشنبه سوم آذرماه _ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های مهم عمرانی شهر اظهار کرد: پیرو جلساتی که برای پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر برگزار می‌شود، امروز در پروژه میدان امام علی (ع) حضور یافتیم، احیای این میدان یکی از پروژه‌های مهم و شاهکارهای شهرداری در سال‌های اخیر بوده است که باید بهره‌برداری از پروژه را تکمیل کنیم.

وی افزود: امروز در ارتباط با پروژه‌های بلاتکلیف به ویژه پروژه‌های مشارکتی و پروژه‌هایی که در حال بهره‌برداری است، اما نواقصی دارد، پس از تبادل نظر، تصمیماتی گرفته شد و مصوباتی برای آنها اعلام شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در ارتباط با پروژه مشارکتی مجتمع تجاری کمر زرین، مهندسی ارزش انجام شد و پروژه حالت بهینه پیدا کرد؛ این اقدام باعث می‌شود ارزش افزوده تجاری‌ها و تمایل کسبه برای حضور در آن افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز همچنین مقرر شد تا پایان سال پروژه مشارکتی مجتمع تجاری کمر زرین را که حدود هشت هزار و ۲۰۰ متر تجاری مفید و حدود ۱۶ هزار مترمربع پارکینگ در چهار طبقه دارد، تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهیم تا در ادامه با انجام آزادسازی میدان جلوخان، تکمیل میدان نیز محقق شود.

مظفر گفت: در ارتباط با پروژه مشارکتی ولی عصر و بخش باقی‌مانده پروژه A11 مقرر شد از طریق سازمان مشارکت‌ها با انتخاب سرمایه گذار اقدامات لازم را انجام دهیم.

کد خبر 537604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.