۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
رسانه از جنس مردم است

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: من رسانه انحصاری ندارم، از جلسات شورا تا نشست‌های صمیمانه ما همه اصحاب رسانه دعوت هستند و در جلسات به روی هیچکس بسته نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا جعفر شربیانی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به اولین نشست صمیمی که با اصحاب رسانه شهرستان ری به مناسبت هفته بسیج داشته است، نوشت:

"مکان جلسه که در ناحیه عبدالعظیم بسیج سپاه سیدالشهدا شهرستان ری قرار گرفت از بهترین اتفاقات روز گذشته بود، این سعادت همه ما بود که در یکی از مقدس‌ترین مکان‌های شهر دور هم جمع شویم.

گله‌مندی عزیزان در مورد تأخیر تشکیل این جلسه را به حق می‌دانم، همانطور که در جلسه هم عرض کردم تمام عزیزان حاضر در جلسه رسانه‌هایی از جنس مردم هستند و بودن در کنارشان باعث افتخار ما است.

من رسانه انحصاری ندارم، از جلسات شورا تا نشست‌های صمیمانه ما همه اصحاب رسانه دعوت هستند و در جلسات به روی هیچکس بسته نیست.

در آینده سعی خواهم کرد بیشتر از قبل در خدمت دوستان عزیزم باشم. خدا قوت به شما عزیزان خبرنگار.

رهبر انقلاب در سال نود و هفت دو توصیه کارشناسانه به خبرنگاران و اصحاب رسانه داشتند که از باب کلاس درس بزرگ انقلاب به همه ما مجدد یادآوری می‌کنم:

نوشتن، یک عمل هنری است. هرچه می‌توانید، ظرافت‌ها و زیبایی‌های ادبی و نگارشی را در نوشته خبر به کار ببرید. یک متن زیبا و درعین‌حال آسان درست کنید. متن معضل و معوج و پیچ‌وخم دار و مخصوص خواص فایده‌ای ندارد.

خبر بایستی در نهایت زیبایی و گستردگی باشد؛ یعنی همه بفهمند. پیرزن بیسوادی هم که در خانه نشسته، وقتی رادیو یا تلویزیون خود را باز کرد، بفهمد شما به او چه می‌گوئید؛ این کارِ هنری است و تمرین لازم دارد."

کد خبر 537601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.