پرسپولیس - صنعت نفت آبادان / سرخ‌پوش شدن آزادی پس از ۶۵۷ روز!

پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) در حضور هوادارانش به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس عصر امروز _چهارشنبه، سوم آذرماه_ در شرایطی میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود که این تیم پس از ۶۵۷ می‌تواند مقابل دیدگان تماشاگرانش در استادیوم آزادی از حریف خود میزبانی کند. آن سوی میدان صنعت نفت با هدایت علیرضا منصوریان به خوبی می‌داند اگر چه سرخ‌ها افت محسوسی در هفته‌های ابتدایی داشته‌اند اما حضور طرفداران پرشورشان در استادیوم می‌تواند تا چه اندازه کار را برایشان سخت کند.

چاره یحیی برای دستیابی به کلین شیت نخست فصل

شاگردان گل‌محمدی مطابق با دو فصل قبلی، لیگ را خوب شروع نکرده‌اند. آن‌ها از پنج مسابقه تنها هشت امتیاز به دست آورده‌اند اما به لطف امتیاز سوزی رقبا، فاصله چندانی با بالانشینان ندارند. پرسپولیس هر چند خوب گل می‌زند اما هنوز نتوانسته است کلین شیتی را به ثبت برساند.

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان / سرخ پوش شدن آزادی پس از ۶۵۷ روز!

همین موضوع باعث شد تا یحیی گل‌محمدی بعد از یک فصل اعتماد کامل به حامد لک، دست به تغییر گلر اول خود دهد و بوژیدار رادوشوویچ را در مسابقه قبلی به میدان بفرستد. این تغییر البته چندان مشکل پرسپولیس را حل نکرد و این تیم با دریافت دو گل بد مقابل دو تیم کرمانی، دو هفته پیاپی را با تساوی سپری کرد. حالا باید دید آیا گل‌محمدی برای بازی امروز مجدداً به لک اعتماد خواهد کرد یا مانند دو دیدار قبلی باز هم رادوشوویچ سنگربان سرخ‌ها باقی می‌ماند؟

پنج هزار هوادار لاکچری تماشاگر پرسپولیس و صنعت نفت!

در حالی که هفته گذشته دیدار استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران همراه بود، برای این هفته سازمان لیگ تنها مجوز حضور هواداران در دیدار پرسپولیس را صادر کند تا بار دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دیگر جوانب ورود تماشاگران را بسنجد. به این ترتیب پرسپولیسی مجوز حضور پنج هزار تماشاگر را در دیدار امروز به دست آوردند که از این میزان، ۹۰ درصد سکوها سهم میزبان و ۱۰ به آبادانی‌ها اختصاص یافت.

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان / سرخ پوش شدن آزادی پس از ۶۵۷ روز!

پرسپولیس برای مدیریت هر چه بهتر شرایط، صندلی‌های ورزشگاه آزادی را برچسب گذاری کرده تا هواداران در فاصله‌ای معین از یکدیگر بنشینند. نکته قابل تأمل دیگر افزایش نرخ بلیت‌ها نسبت به سال‌های گذشته بود و سرخ‌پوشان بلیت‌ها ۵۰ و ۸۰ هزارتومانی را تهیه کردند که البته به طور استثنا با تخفیف ۳۰ درصدی از سوی باشگاه پرسپولیس همراه شد.

روند خوب صنعت نفت ادامه می‌یابد؟

صنعت نفت آبادان که این فصل علیرضا منصوریان را روی نیمکت دارد، نتایج خوبی تا اینجا فصل به دست نیاورده است. این تیم نفتی علی‌رغم مشکلات فراوان مالی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، در پنج هفته نخست لیگ تنها چهار امتیاز کسب کرده و هم اکنون چهاردهم جدول است.

پرسپولیس - صنعت نفت آبادان / سرخ پوش شدن آزادی پس از ۶۵۷ روز!

با این وجود روند خوب نفتی‌ها از دو هفته قبل آغاز شده است و آنها پس از سه شکست متوالی، نساجی را در قائم شهر مغلوب کرده و از شاگردان امیر قلعه نویی در آبادان یک امتیاز گرفتند. تیم‌های علیرضا منصوریان همواره رقبای جان سختی برای پرسپولیس به شمار رفته‌اند و نفتی‌ها امیدوارند با استناد به این نکته مثبت در کارنامه سرمربی خود، دست به کار بزرگی بزنند و در آزادی برای پرسپولیس دردسرساز شوند.

تشخیص خودی از غیر خودی؛ چالش اصلی صنعت نفت در جدال سکوهای آزادی

با وجود آنکه ورود تماشاگران برای هر تیمی خوشایند است اما صنعت نفت با چالش مهمی برای حضور هوادارانش روبه‌رو است. مسئولان این باشگاه نگران هستند که موفق به تشخیص طرفداران خودشان از طرفداران پرسپولیس نشوند و همین ۵۰۰ صندلی ظرفیت محدود خود را هم دو دستی تقدیم پرسپولیسی‌ها کنند. باید دید آیا راهکار صنعت نفت برای حل این موضوع کارگشا خواهد شد یا خیر؟ 

کد خبر 537594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.