تداوم اجرای عملیات‌های عمرانی برای رفاه شهروندان سمنانی

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان از تداوم اجرای عملیات‌های عمرانی در سطح این منطقه شهری در راستای بهبود ارائه خدمات شهری و رفاه شهروندی خبر داد.

حمید قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های عمرانی متنوع منطقه دو شهرداری سمنان، اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های مردمی از سوی سامانه ۱۳۷ با مضمون آسیب‌دیدگی کفپوش‌های بوستان محلی در بلوار کارگر شهر سمنان، عوامل امانی ناحیه یک منطقه ۲ شهرداری در صدد رفع آسیب‌دیدگی کفپوش‌های بوستان مذکور اقدام کردند.

وی با اشاره به تکمیل عملیات‌های عمرانی دومین بوستان محلی در خیابان حکمت شهر سمنان، افزود: کلیه اقدامات لازم برای تخلیه و پاک‌سازی نخاله‌های حاصل از عملیات‌های عمرانی، در راستای رعایت مسائل زیست‌محیطی توسط عوامل ناحیه یک منطقه دو شهرداری سمنان انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان با اشاره به پایان یافتن ساخت مجموعه میدانی بوستان بهاران، تصریح کرد: پس از اتمام عملیات حفاری و کابل کشی در این بوستان، پایه چراغ‌های روشنایی نصب شده است تا شهروندان بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اهمیت سهولت انتقال آب‌های سطحی و درخواست شهروندان شهرک بهارستان سمنان، خاطر نشان کرد: عوامل منطقه دو شهرداری سمنان پس از اجرای جدول‌گذاری برای ساخت کانال‌های هدایت آب سطحی در این شهرک واقع در محله مسکن مهر، کف‌سازی کانال‌ها را در دستور کار قرار داده و به پایان رساندند.

کد خبر 537571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.