سلاخی در بریج، یوونتوس مغلوب نبرد صدرنشینی

چلسی موفق شد سنگین‌ترین شکست تاریخ باشگاه یوونتوس را به این تیم تحمیل کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تیم چلسی موفق شد در نبرد صدرنشینی با قاطعیت رقیب خود یعنی یوونتوس را شکست دهد و مقتدرانه انتقام بازی رفت را از بانوی پیر ایتالیا بگیرد تا به عنوان تیم اول گروهش به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

توماس توخل، سرمربی چلسی از عملکرد تیمش در دیدار شب گذشته بسیار راضی بود و در رابطه با تاکتیک اصلی تیمش در جریان بازی گفت: ما دائماً تلاش کردیم تا فرارهای بدون توپ انجام دهیم. این کار کمک زیادی به ما کرد و از بازیکنان به خاطر عملکرد شگفت انگیزشان بسیار راضی هستم.

اگرچه پیش از این هم یوونتوس و هم چلسی صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را مسجل کرده بودند، اما نبرد چلسی و یوونتوس بر سر مشخص شدن صدرنشین رقابت‌ها بود. یووه که در بازی رفت ۱-۰ از سد رقیب خود گذشته بود، در بازی برگشت شکست سنگینی متحمل شد.

توماس توخل درباره بازی اظهار کرد: می‌دانستیم که باید در طول بازی صبور باشیم اما سرعت کافی هم داشته باشیم. شدت و ریتم بازی باید بالا باشد و خلق کردن موقعیت و به ثمر رساندن گل در چنین بازی‌هایی بسیار سخت است. عملکرد شگفت انگیزی توسط بازیکنان ما به نمایش گذاشته شد و به نتیجه فوق‌العاده‌ای دست پیدا کردیم.

سرمربی آلمانی با چلسی موفق شد سنگین‌ترین شکست تاریخ باشگاه یوونتوس را به این تیم تحمیل کند. بیانکونری پیش از این در مقابل هیچ تیمی در لیگ قهرمانان اروپا این چنین شکست نخورده بود. همچنین این بازی از بدترین شکست‌های یووه برابر تیم‌های انگلیسی نیز بود.

کد خبر 537565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.