معابر بی‌نام کرج شناسایی می‌شود و به نام شهدا نامگذاری می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از ارائه مهلت یک ماهه به شهرداری به منظور شناسایی معابر بی‌نام یا نیازمند تغییر نام این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی صبح امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری معابر اصلی و فرعی شهر به اسم شهدا، اظهار کرد: طرح نامگذاری معابر بی‌نام شهر در قالب طرح دو فوریتی با رأی اکثریت اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

وی افزود: اولویت نامگذاری و تغییر نام در این معابر با نام شهدای بزرگوار کوچه‌ها و محلات است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری نیز به نامگذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهدای معزز از جمله شهدای جنگ تحمیلی، شهدای حرم و شهدای سلامت تاکید شده است که امیدواریم بتوانیم با این اقدام گام مؤثری در پیشبرد فرمایشات ایشان برداشته باشیم.

وی خوانا بودن را یکی از ویژگی‌های مهم هر شهر برشمرد و نداشتن نام یا نامناسب بودن اسامی را از مشکلات شهر کرج عنوان کرد که ضروری است به سرعت نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: این شورا مناطق شهرداری کرج را موظف کرد ظرف مهلت یک ماهه معابر و کوچه‌های بی نام را شناسایی و برای طرح در کمیته نامگذاری، به شورا معرفی کنند.

کد خبر 537553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.