گل‌گهر - استقلال/ نقشه گنج فرهاد برای فرار از قلعه سیرجان

استقلال و گل گهر از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آبی‌پوشان پایتخت عصر امروز چهارشنبه _سوم آذرماه_ در سیرجان به مصاف گل گهر خواهند رفت. استقلالی‌ها که فرصت ویژه صعود به صدر در شب امتیاز سوزی رقبا را از دست دادند، نزدیک‌ترین تعقیب کننده آلومینیم صدرنشین هستند. شاگردان امیر قلعه نویی هم که یکی از مدعیان جدی لیگ بیست و یکم به شمار می‌روند، پس از متوقف کردن پرسپولیس در آزادی، به دنبال زمین‌گیر کردن دومین سرخابی این بار در شهرشان هستند.

استقلال در میان رکوردداران کلین شیت لیگ با سه دروازه‌بان!

استقلال هفته گذشته اگر چه این شانس را داشت تا اولین تیمی باشد که پس از دو سال از نعمت حضور هوادارانش در ورزشگاه بهره می‌برد، نتوانست آن طور که باید و شاید قدر این فرصت را بداند و در تهران مقابل نساجی متوقف شد. این در حالی بود که سپاهان و تراکتور هم نتوانسته بودند از پس حریفانشان برآمده و به سه امتیاز دست یابند.

شاگردان مجیدی تا اینجا از پنج مسابقه قبلی خود، ۱۱ امتیاز کسب کرده‌اند و به خاطر تفاضل گل کمتر، در جایگاه دوم جدول جا خوش کرده‌اند. خط حمله استقلال با وجود رودی ژستد و کوین یامگا، با پنج گل زده عملکرد چندان قابل توجهی نداشته است اما دریافت تنها یک گل، آن‌ها را در میان سه تیمی قرار داده است که تا هفته پنجم فقط به همین میزان دروازه‌شان باز شده است. این آمار آن جایی جالب می‌شود که بدانیم فرهاد مجیدی در این پنج هفته از سه دروازه‌بان در چهارچوب دروازه تیمش بهره برده است.

مظاهری باز هم جایی در لیست فرهاد ندارد!

پس از آنکه در اقدامی عجیب رضایی سنگربان نخست استقلال در برابر نساجی شد و بسیاری از منابع علتش را درگیری گلرهای اول و دوم استقلال عنوان کردند، حالا فرهاد مجیدی بار دیگر رشید مظاهری را از لیست تیمش برای سفر به سیرجان خارج کرده است تا رضایی و حسینی دو گلر او برای این مسابقه حساس باشند. باید منتظر ماند و دید فرهاد مجیدی کدام گلر را برای دیدار فردا انتخاب می‌کند و بالاخره تکلیف رشید مظاهری با استقلال چه خواهد شد؟

گل گهر؛ این سیرجانی سهمیه می‌خواهد

گل گهر نسبت به فصل گذشته در نقاط مختلفی تقویت شده و فصل را نسبتاً خوب استارت زده است. شاگردان امیر قلعه نویی که سرمربی خود را به خاطر محرومیت چند ماهه از ابتدای فصل جاری در اختیار نداشته‌اند، هم امتیاز با ذوب آهن تارتار، پنجم هستند و برای تکمیل راه نیمه تمام سال گذشته، نیاز به بردن رقبای مستقیم دارند.

به طور قطع یکی از این رقبا استقلال است که گل‌گهر با پیروزی برابر آن می‌تواند از این تیم تهرانی پیشی بگیرد. البته همه حساسیت‌های این مسابقه به شرایط جدول خلاصه نمی‌شود و تماشا مصاف‌های امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی هیچ وقت خالی از لطف نیست!

کد خبر 537507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.