ترکیب احتمالی سپاهان برابر فجر سپاسی

شاگردان محرم نویدکیا در هفته ششم لیگ برتر امروز (چهارشنبه) به مصاف فجر سپاسی خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فجر سپاسی و سپاهان امروز از ساعت ۱۵‬ در هفته ششم لیگ برتر در شیراز با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که زرد پوشان اصفهانی هفته گذشته برابر تراکتور متوقف شدند و تیم فجر سپاسی نیز توانست سه امتیاز خوبی از پیکان در خانه این تیم بگیرد.

نت، گلر ثابت زرد پوشان

کریستوفر نت گلر اتریشی سپاهان به احتمال فراوان درون دروازه زرد پوشان خواهد ایستاد. او تا اینجای کار توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و دروازه خود را بسته نگه دارد. البته نقش مدافعان زرد پوش در این خصوص حائز اهمیت است.

پورقاز و دیگران

پس از مدتی دوری از میادین عزت الله پورقاز برای دومین بازی پیاپی مدافع مرکزی زرد پوشان برابر فجر سپاسی خواهد بود. نفرات دیگر سپاهان در خط دفاع را گئورگی ولسیانی، امید نور افکن و دانیال اسماعیلی فر تشکیل می‌دهند. دفاع سپاهان در لیگ بیست و یکم نشان داده به این راحتی‌ها گل نمی‌خورد و مهاجمان حریف کار سختی را برابر آنها خواهند داشت.

خط میانی

در میانه میدان محرم نوید کیا برای این دیدار روی حضور مسعود ریگی، سروش رفیعی و جلال الدین علی محمدی حساب ویژه ای باز کرده است. سه هافبک میانی سپاهان در دیدارهای قبلی نیز با یکدیگر کار کرده‌اند و هماهنگی زیادی در میدان دارند. در فصل جدید معمولاً مسعود ریگی و جلال علی محمدی دو بازیکن جلوی چهار مدافع تیم به شمار می‌روند و یک خط جلوتر از این دو بازیکن، سروش رفیعی قرار دارد.

سه مهاجم در خط حمله

محمد رضا حسینی، شهریار مغانلو و سجاد شهباز زاده سه مهاجم محرم نوید کیا برای این دیدار هستند. تیم سپاهان با ترکیب همیشگی خود یعنی ۳-۳-۴ بازی خواهند کرد و سعی می‌کنند در خط حمله بیشترین نفرات را در زمین حریف داشته باشند. این در حالی است که بازیکنانی همچون یاسین سلمانی، فرشاد احمد زاده و محمد رضا خلعتبری نیز در نیمه دوم می‌توانند به جمع فوروارد های تیم اضافه شوند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر فجر سپاسی

کریستوفر نت، عزت الله پورقاز، گئورگی ولسیانی، امید نور افکن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، جلال الدین علی محمدی، محمد رضا حسینی، شهریار مغانلو و سجاد شهباز زاده.

کد خبر 537505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.