طرح بزرگ ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌بارها اجرا می‌شود

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از اجرای طرح بزرگ ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌بارها با همکاری مشترک شهرداری تبریز، نیروی انتظامی و پلیس راهور خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، محمدرضا قربانیان تبریزی اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و دستورات شهردار تبریز، با پیش‌بینی محل خاصی برای استقرار دست‌فروشان هر منطقه، طرح بزرگ و جامع ساماندهی دست‌فروشان، وانت‌بارها و رفع سد معابر شهر در تبریز اجرا می‌شود.

وی افزود: از امروز (سه‌شنبه) نیروهای خدمات شهری مناطق ده‌گانه، با همراهی پلیس راهور و مأموران خدوم نیروی انتظامی با حضور میدانی در مناطق شهر نسبت به اعمال جریمه و ابلاغ اخطاریه به وانت‌بارهای میوه‌فروشی اقدام کرده و مهلت سه روزه در خصوص جمع‌آوری سد معبر و همچنین ثبت‌نام در سامانه بازار جهت استقرار در محل اختصاص‌یافته، به دست‌فروشان داده خواهد شد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و ابلاغ به وانت‌بارها، دست‌فروشان و بساط‌گستران طی هفته جاری اجرا خواهد شد و اطلاعات لازم جهت مراجعه دست‌فروشان به منطقه و ثبت‌نام در سامانه بازار به آنان ارائه شده و از هفته آینده با همراهی نیروی انتظامی و پلیس راهور، دست‌فروشان و یا وانت‌بارهایی که اقدام به سد معابر و دست‌فروشی کنند، جمع‌آوری خواهند شد.

قربانیان تبریزی تأکید کرد: ساماندهی دست‌فروشان و رفع سد معابر شهر تبریز خواسته به‌حق شهروندان است که با تمهیدات اتخاذ شده و تعیین محل خاص برای استقرار آنان در هر یک از مناطق ده‌گانه شهر، شاهد ساماندهی و استقرار همه دست فروشان در محل‌های مشخص شده خواهیم بود.

کد خبر 537473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.