آشنایی بازیکنان فولاد با تفکرات نکونام کار ما را سخت می‌کند

مربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: تیم فولاد یکی از تیم‌های قوی و با ساختار بسیار خوب است. آنها مربی گذشته خود را بازگردانده اند و بازیکنان نیز با تفکرات آقای نکونام آشنا هستند و قطعاً این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار کرد: ابتدا درگذشت خبرنگاران اصفهانی را تسلیت می‌گویم. جا دارد به خانواده داغدار آنها نیز تسلیت بگویم و امیدوارم خداوند به آنها صبر دهد. همچنین روز اصفهان را با یک روز تأخیر به مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم. در رابطه با بازی هم تیم فولاد یکی از تیم‌های قوی و با ساختار بسیار خوب است. آنها مربی گذشته خود را بازگردانده‌اند و بازیکنان نیز با تفکرات آقای نکونام آشنا هستند و قطعاً این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: در هفته گذشته تیم فولاد با وجود آنکه ۱۰ نفره شدند بازی را با برد به پایان رساندند. اما تیم ما نیز شرایط خیلی خوبی داریم. بازیکنان مان کم کم به هماهنگی لازم در حال دست یافتن هستند. درست است که هنوز خیلی کار داریم ولی بازیکنانم آینده دار هستند و با جان و دل در اختیار باشگاه خواهند بود. جا دارد از آنها تشکر کنم که با تمام وجود برای نام بزرگ ذوب آهن تلاش می‌کنند.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: امیدوارم با انجام برنامه‌ها و تمریناتی که در طول هفته داشته‌ایم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و به هدف‌مان که کسب سه امتیاز است برسیم.

وی در خصوص مصدومان و محرومان احتمالی تیم ذوب آهن در دیدار فردا افزود: محروم نداریم اما مصدوم چند بازیکن هستند و امیدوارم به دیدار فردا برسند.

کد خبر 537459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.