آمار کرونا همدان دوم آذر؛ ۵ فوتی و ۱۱۲ بستری جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و پنج مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان همدان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت جدید بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان ۱۱۲ بیمار گزارش شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۰ هزار و ۸۱۳ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند، همچنین موارد مثبت سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۹۸ هزار و ۹۸۰ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان پنج مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به سه هزار و ۱۰۷ نفر رسیده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد هزار و ۶۳۰ نفر، بهار هزار و ۵۵۵ نفر، تویسرکان هزار و ۵۶۷ نفر، رزن هزار و ۲۳۱ نفر، درگزین ۴۱۲ نفر، فامنین ۴۱۱ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۳۶ نفر بوده است.

طاهری ادامه داد: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۷۴۸ نفر، نهاوند چهار هزار و ۱۲۰ نفر و همدان ۱۱ هزار و ۹۳۴ نفر به کرونا مبتلا شدند.

کد خبر 537424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.