کلنگ آرامستان شهر جدید هشتگرد به زمین زده شد

شهردار شهر جدید هشتگرد گفت: کلنگ احداث آرامستان شهر جدید هشتگرد به زمین زده شد و عملیات احداث به زودی آغاز می‌شود.

محسن آسوبار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، از احداث آرامستان در شهر جدید هشتگرد خبر داد و اظهار کرد: یکی از مطالبات شهروندی احداث این آرامستان بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت مسئولان امر جانمایی و کلنگ زنی آرامستان شهر جدید انجام شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در حریم شهری بنا خواهد شد، تصریح کرد: روند جانمایی مطابق با مؤلفه‌های استاندارد ملی صورت گرفت، در این راستا ۱۵ هکتار زمین به پروژه تخصیص یافت.

شهردار شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه طبق توافق‌های صورت گرفته با شرکت عمران تملک زمین مربوطه نهایی شد، افزود: ارائه خدمات و انجام پروژه توسط مدیریت شهری خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۳۰ گذشته که شهر جدید هشتگرد و با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر، احداث شده، هنوز صاحب آرامستان نشده و شهروندان اموات خود را در شهرهای همجوار دفن می‌کردند که این مهم به عنوان یکی از درخواست‌های اصلی مطرح بود.

آسوبار افزود: طرح احداث آرامستان در حریم شهری شامل دفتر اداری آرامستان، پارکینگ عمومی، فضای سبز، قطعه‌بندی قبور، فضای استراحت، سرویس‌های بهداشتی، غسال‌خانه، فروشگاه، ایجاد فضایی جهت برگزاری مراسم تدفین، احداث فضایی جهت برگزاری نماز میت، طراحی المان، احداث ساختمان خدماتی و نگهبانی آرامستان در دست بررسی و پس از نهایی شدن توسط شهرداری اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه محل مذکور خارج از محدوده شهری است، تمهیدات لازم برای رفت و آمد مردم در نظر گرفته خواهد شد تا مردم با مشکل مواجه نشده و دسترسی آسان به وسایل نقلیه داشته باشند.

کد خبر 537422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.