لزوم بازنگری در نقشه راهنمای شهر

رئیس شورای شهر هشتگرد گفت: با همکاری مدیریت شهری هشتگرد و اداره پست، پلاک پستی اماکن هشتگرد ساماندهی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهروز افشاری امروز (سه شنبه) در دیدار با رئیس اداره پست شهرستان ساوجبلاغ که با حضور سایر اعضای شورای شهر در دفتر وی برگزار شد، با اشاره به اهمیت ساماندهی کدهای پستی، اظهار کرد: مدیریت شهری در خصوص اجرای طرح ساماندهی کدهای پستی منازل و اماکن هشتگرد همکاری خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت تعامل و همفکری در زمینه ارائه خدمات مشترک، عنوان کرد: یکی از مطالبات مردمی ساماندهی کدهای پستی است که به سرعت در دستورکار قرار خواهد گرفت.

افشاری یادآور شد: در حال حاضر اماکن و منازل این شهر توسط شهرداری پلاک گذاری شده‌اند اما در بسیاری از مراجعات مأمورین ادارات خدمات رسان از قبیل آب، برق، گاز، تلفن و مراسلات پستی مشکلاتی در آدرس دهی و یافتن مقصد وجود دارد.

وی تصریح کرد: یکی از پیشنهادات برای سال آتی تخصیص بودجه لازم برای پایش و بازنگری پلاک پستی مناطق است که انتظار می‌رود دستگاه‌های ذیربط نیز در اجرای این طرح مشارکت و همکاری کنند.

رئیس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید مشکلات و دغدغه‌های مردم احصاء و برطرف شوند، خاطرنشان کرد: همچنین بازنگری در نقشه راهنمای شهر و ثبت اطلاعات و آدرس معابر شهری در سامانه‌های اینترنتی از دیگر مواردی است که باید اجرایی شود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و استفاده از ظرفیت نخبه‌ها و جوانان، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاهی و جوانان در راستای ارائه ایده‌های نو و تخصصی می‌تواند منجر به ارائه خدمات بیشتری شود.

کد خبر 537419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.