روحیه بسیجی شورا و شهرداری نویدبخش عبور از مشکلات

رئیس شورای شهر اهواز گفت: امید است با حضور بسیجیانی که در مجموعه شهرداری هستند بتوانیم از مشکلاتی که دامن گیر مردم هستند عبور کنیم و نوید روزهای خوبی را به شهروندان اهوازی می‌دهیم.

به گزارش ایمنا سیاوش محمودی ظهر امروز _سه‌شنبه ۲ آذر_ در حاشیه برگزاری نماز جماعت در شهرداری، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود فرمودند که راه حل برون رفت از مشکلات کشور روحیه و تفکر بسیجی است، یعنی کار برای خدا، بدون منت، جهادی و انقلابی باشد.

وی افزود: بسیجی، جهادی با نظم و انضباط و برنامه است، بسیجی اهل سیاست زدگی نیست اما سیاست را می‌شناسد و در میدان سیاست حضور دارد، کسی که برای مردم و به خاطر خدا شب و روز به مردم خدمت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: امید است در این دوره از شورای شهر با وجود شهردار بسیجی که امروز سکاندار شهرداری شده است و همه بسیجیانی که در مجموعه شهرداری حضور دارند بتوانیم از مشکلاتی که دامن گیر مردم هستند عبور کنیم، نوید روزهای خوبی را به شهروندان اهوازی می‌دهیم.

وی در خصوص پروژه تقاطع غیر همسطح میدان شهید چمران اهواز، تصریح کرد: یکی از گره‌های این تقاطع غیر همسطح مشکل حقوقی شهرداری اهواز و شهرستان کارون است به جد پیگیر این موضوع هستیم و در این خصوص دو جلسه تشکیل شده است که بنا شد از طریق شورای حل اختلاف استانداری خوزستان پیگیری شود.

محمودی گفت: مراحل کارشناسی در این خصوص انجام شده است و در پایان هفته جلسه‌ای دیگر تشکیل خواهد شد که این جلسه دو موضوع اساسی دارد؛ اول بررسی اختلاف مسئله زمین و املاکی است که بین شهرداری اهواز و کوت عبدالله است و دوم تعیین مرز کوت عبدالله و اهواز است که مسئله شهری است و بنا است به زودی این دو مسئله حل شود.

کد خبر 537417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.