والیبال همدان نیازمند حمایت مسئولان است

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: تیم والیبال همدان متعلق به بخش خصوصی است و اگر قصد داریم این هیجان ورزشی در شهر همدان مستدام و ادامه‌دار باشد، باید مورد حمایت مسئولان امر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بادامی‌نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"روز آدینه ۲۸ آبان‌ماه شاهد برگزاری رویدادهای ورزشی مختلف در شهر همدان با عنوان جام سردار سلیمانی بودیم. در این بین، مسابقات فوتبال و والیبال محلات که به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در حال برگزاری است.

پیشینه ورزش محلات در شهر همدان به حدود ۱۵ سال بازمی‌گردد که در دوره گذشته مدیریت‎ شهری همدان به ورزش شهروندی تبدیل شد و در حال حاضر به صورت یک نهاد مردمی (NGO) با مدیریت سعید پناه‌آبادی و همکاران وی در حال برگزاری است که هرسال رویدادهای مختلفی را برگزار می‌کند.

علاوه بر آن با مدیریت سید مهدی وفایی، شاهد برگزاری رویداد ملی کاراته در همدان بودیم که از سراسر کشور برای ایجاد یک رقابت سالم، گرد هم جمع شده بودند.

در ادامه بازدیدی از هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای به ریاست حاج عبدالله کاظمی‌روشن واقع در زورخانه علی میرزا همدانی داشتیم. در ورزش پهلوانی هم ساخت یک زورخانه که گویا بزرگترین زورخانه در سطح کشور خواهد بود، با پیگیری‌های حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مجلس در حال انجام است. زمین این محل ورزشی در دوره گذشته توسط شورای شهر و شهرداری واگذار شده است که امیدواریم مؤثرترین زورخانه بین‌المللی در همدان ساخته شود.

اما جذاب‌ترین و مهمترین رویداد روز جمعه به برگزاری مسابقه ورزشی والیبال بین سرو قامتان همدان و تیم تخت جمشید مرودشت بازمی‌گردد که در لیگ دسته نخست مردان رقابت می‌کنند. این رقابت ورزشی، نخستین مسابقات والیبال است که همدان میزبان آن بود و خوشبختانه با یک بازی بسیار مهیج، شاهد برد سه بر صفر تیم همدان بودیم.

طبیعتاً تیم سرو قامتان همدان متعلق به بخش خصوصی است که اگر قصد داریم این هیجان ورزشی در شهر همدان مستدام و ادامه‌دار باشد، باید مورد حمایت مسئولان امر قرار گیرند."

کد خبر 537371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.