اندیشه‌ورزی و عمق اعتقادی یکی از اصلی‌ترین وجوه ممیزه اصفهانی‌هاست

فعال سیاسی اصولگرا و مسئول کمیته سیاسی جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی گفت: در واقع ظرفیت‌های بالقوه اصفهان از همه نظرها قابل توجه و ارزشمند است اما بالفعل کردن آن بستگی به مواردی دارد که در دو دهه اخیر به آن کم توجهی شده است.

احمد فروزبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ظرفیت سیاسی اصفهان اظهار کرد: اصفهان از شروع انقلاب نقش بسزایی در جریان‌های سیاسی کشور داشته که متأسفانه طی دو دهه اخیر این نقش ضعیف و کم رنگ تر شده است. در واقع ظرفیت‌های بالقوه اصفهان از همه نظرها قابل توجه و ارزشمند بوده، اما بالفعل کردن آن بستگی به مواردی دارد که در دو دهه اخیر به آن کم توجهی شده است.

وی افزود: به عنوان مثال حضور اصفهانی‌ها در نقش وزیر دولت در سال‌های اخیر بسیار کمتر شده و یا افراد ساکن اصفهان کمتر در شوراهای عالی کشور دیده می‌شوند. شاید آخرین مثال امیرحسین بانکی پور باشد که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان تنها اصفهانی این دوره حضور دارد.

مسئول کمیته سیاسی جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی ادامه داد: قوت اندیشه‌ورزی و عمق اعتقادی یکی از اصلی‌ترین وجوه ممیزه اصفهانی‌هاست که می‌تواند در ابعاد کشوری برای حل مشکلات کمک کند.

فروزبخش خاطرنشان کرد: وفاق خوبی که بر اساس فرآیندهای شکل گرفته در فضای سیاسی و جناحی اصفهان در چند سال اخیر در یکی از جناح‌های سیاسی شکل‌گرفته است، می‌تواند الگویی اثربخش و کارآمد از تشکیل جبهه سیاسی و جناحی در استان‌های مختلف کشور باشد و قابلیت تعمیم در دیگر استان‌ها را دارد. این مدل الگوسازی از ظرفیت‌های سیاست‌ورزی عمیق و عاقلانه در میان اصفهانی‌ها است که ارزشمند و خاص است.

کد خبر 537331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.