اجرای عملیات گسترده رفع آبگرفتگی معابر در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی در پی بارش شدید باران صبح امروز عملیات گسترده در جهت رفع پس زدگی آب و شکستگی خطوط فاضلاب در سطح شهر را اجرایی کردند

ابراهیم قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با ریاست شهردار اهواز و حضور اعضای شورای شهر به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی احتمالی در سطح شهر تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کلانشهر اهواز به دو قسمت تقسیم شود، که در این تقسیم‌بندی معین شرق اهواز سازمان آتش نشانی و معین غرب اهواز سازمان خدمات موتوری به منظور ارائه خدمات لازم تعیین شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: سازمان آتش نشانی با استقرار ماشین آلات، حدود ۵۰ پمپ مکنده ۱۰ دستگاه تانکر و حدود ۱۲۰ نفر نیرو در سه شیفت فعالیت داشته باشند تا در امداد رسانی دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: علاوه بر اقدامات مذکور سازمان آتش نشانی امداد رسانی منطقه شش اهواز که در حوزه غرب است را هم عهده دار شده است.

قنبری تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به بارندگی صبح امروز نیروهای آتش نشانی در ۲۰ نقطه مستقر هستند و نسبت به بالا زدگی آب، گرفتگی معابر و شکستگی خطوط فاضلاب که منجر به مسدود شدن مسیرها شده، اقدامات لازم را انجام می‌دهند و تا ۷۲ ساعت آینده نیز مستقر هستند.

کد خبر 537222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.