پروژه سنگ فرش معابر آلونی کلید خورد

سرپرست شهرداری شهر آلونی گفت: سنگ فرش پیاده‌رو و معابر محله سینی‌شهر در حال انجام است.

حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دیوارهای سه رشته چشمه آب موجود در پارک شهر آلونی (مرکز شهرستان خانمیرزا در استان چهارمحال و بختیاری) تخریب شده بود که با بیش از ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار، تعمیر و بازسازی شد.

وی افزود: طول عمر دیوارچینی چشمه‌ها زیاد است و دیوارها به مرور زمان بر اساس خشکسالی خالی شده بودند که در نهایت آب چشمه با یک دستگاه پمپ خالی و دیوارها سنگ چینی شده و به آن‌ها بتن تزریق شد.

سرپرست شهرداری شهر آلونی گفت: بلوار دکتر شریعتی شهر از چهار بانده به دو بانده تبدیل شد اما هنوز سهمیه قیر به شهرداری داده نشده و پروژه در همان وضعیت رها شده است، عرض پیاده‌روهای چهار طرف این بلوار چهار متر است که نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از سمت میدان امام حسین به سمت بروجن نیز ۹۰ درصد کار انجام و رو به اتمام است.

وی تاکید کرد: سنگ فرش پیاده‌روها و بلوار شمالی محله سینی‌شهر آلونی نیز با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در حال انجام است که از این میزان ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی استان و ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شد تا پروژه تا آخر امسال به بهره‌برداری برسد.

جعفری با بیان اینکه اجرای کانیو، جدول و زیرسازی معابر این محله نیز در حال انجام است، خاطرنشان کرد: اجرای جدول در دیگر معابر نیز انجام شده و در مجموع ۷۰ میلیون تومان اعتبار برای این اقدامات در نظر گرفته شده است.

کد خبر 537211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.