دستگیری عامل فروش کالاهای ممنوعه در اینستاگرام

فردی که با راه‌اندازی صفحه اینستاگرامی اقدام به تبلیغ و فروش کالاهای ممنوعه در شهرستان پارس‌آباد می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ علی قهرمان طالع اظهار کرد: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط تیم رصد این پلیس در شهرستان پارس‌آباد، مشخص شد شخص یا اشخاصی با ایجاد صفحه اینستاگرامی اقدام به تبلیغ و فروش اجناس ممنوعه و قاچاق می‌کنند که این موضوع جهت رسیدگی در دستور کار افسران قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با تشکیل پرونده و انجام اقدامات پلیسی یکی از متهمین دستگیر و در بازجویی اعلام کرد که کارت بانکی خود را در ازای دریافت سود به یکی از دوستانش واگذار کرده و هم اکنون از موقعیت و محل سکونت او هیچ گونه اطلاعاتی ندارد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل اظهار کرد: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده، مشخص شد متهم اصلی سابقه‌دار و متواری و مخفی شده است که مأموران پلیس فتا در یک عملیات غافلگیرانه وی را به همراه تجهیزات دستگیر و با کامل کردن پرونده در اختیار قانون قرار دادند.

وی گفت: کاربران فضای مجازی هوشیار باشند و به هیچ وجه اقدام به راه اندازی کانال، گروه و صفحه در محیط اینترنت برای تبلیغ، خرید و فروش کالاهای قاچاق و ممنوعه نکنند که در صورت مشاهده برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد و همیاران پلیس فتا می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری و یا تماس با شماره ۰۹۶۰۸۰ اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

کد خبر 537180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.