۱۹۹ حادثه دیده در برف و باران شهرستان‌های غربی اصفهان امدادرسانی شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت : در پی بارش برف و باران در شهرستان‌های فریدون‌شهر، فریدن و چادگان، در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹۹ حادثه دیده گرفتار در برف و باران امدادرسانی شد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان در بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان، اظهار کرد: در پی بارش برف و باران در شهرستان‌های فریدون‌شهر، فریدن و چادگان در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹۹ حادثه دیده گرفتار در برف و باران امدادرسانی شد.

وی افزود: همچنین به دلیل بارش برف، چند خودرو در شهرستان فریدون‌شهر در برف گرفتار شدند که نجاتگران هلال‌احمر به چهار خودروی گرفتار در این شهرستان امدادرسانی و آن‌ها را رهاسازی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ادامه داد: بر اثر سیل و آب‌گرفتگی، تعدادی از چادرهای عشایر ساکن در شهرستان چادگان دچار آسیب شدند که با حضور به موقع نجاتگران، نسبت به امدادرسانی و توزیع برخی اقلام امدادی در بین ۱۹۰ حادثه دیده اقدام شد.

وی تاکید کرد: امدادرسانی به خانواده حادثه دیده در شهرستان فریدن بر اثر آب‌گرفتگی منزل مسکونی انجام شده و تخلیه آب از منزل، از دیگر اقدامات نجاتگران هلال‌احمر در این مدت بوده است.

کد خبر 537145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.