پیاده‌روسازی معابر منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی پیاده‌رو سازی خیابان فجر سه خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه چهار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های پیاده‌روسازی در حال اجرای معابر شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان اظهار کرد: پیاده‌رو سازی خیابان‌های قدس شرقی، صافی، دهخدا و کشاورز هر کدام با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی افزود: پیاده‌رو سازی خیابان شیخ طوسی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال و پیاده‌رو سازی خیابان فرسان جنوبی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: پیاده‌روسازی خیابان‌های حکیم شفاهی اول و هما فر با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد ریال و پیاده رو سازی و احداث فضای سبز در خیابان فرهنگ و آذر بیگدلی با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد و نیم ریال در حال اجرا است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: پیاده رو سازی امامزاده اسحاق با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال و پیاده روسازی خیابان شهید خراسانی با هزینه‌ای بالغ بر چهار و نیم میلیارد ریال و پیاده رو سازی خیابان فجر سه با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌های در حال اجرای این منطقه است.

کد خبر 537084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.