فعالیت ۴ شرکت مجاز سرویس مدارس در تالش

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری تالش ‌گفت: چهار شرکت سرویس مدارس دارای مجوز در این شهر فعالیت می‌کنند.

اسحاق قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهر تالش چهار شرکت مجاز در امر حمل‌ونقل دانش آموزان فعالیت می‌کنند که امسال رانندگان آن به دلیل شیوع ویروس کرونا از طرح ثبت نام سرویس مدارس استقبال نکرده‌اند، اما در صورت بازگشایی مدارس، تمایل رانندگان برای ثبت نام افزایش می‌یابد.

وی، داشتن گواهینامه معتبر، معاینه فنی، بیمه نامه خودرو و دریافت دو مرحله واکسن کرونا را از مهمترین شرایط افراد در طرح ثبت نام سرویس مدارس دانست و افزود: خودروی رانندگان برای بازدید علائم و ایمنی و استعلام اصالت گواهینامه به پلیس راهور هدایت می‌شود و در صورت داشتن مشکلات فنی، پروانه فعالیت حمل‌ونقل مدارس برای آنان صادر نخواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تالش تصریح کرد: گاهی مشاهده می‌شود که تعدادی از رانندگان به صورت غیرقانونی با تهیه تابلوی سرویس مدارس و جلب اعتماد شهروندان، اقدام به حمل‌ونقل دانش آموزان می‌کنند، لذا به خانواده‌ها توصیه می‌شود برای بهره‌مندی از سرویس مدارس، با شرکت‌های حمل‌ونقل دانش آموزان دارای مجوز و معتبر، قرارداد امضا کنند تا در طول سال تحصیلی با مشکلی مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: با بازگشایی مدارس، پلیس راهور شهرستان تالش به صورت روزانه بر فعالیت رانندگان سرویس مدارس نظارت خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و دارای چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 537024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.