نامگذاری خیابان محل زندگی «سرباز شهید حاتمیان» در فرخشهر

رئیس شورای شهر فرخشهر گفت: نامگذاری خیابان محل زندگی سرباز شهید «ایمان حاتمیان» در دستور کار است.

امیر کریمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیسیون نامگذاری زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی است که تاکنون در شورای اسلامی دوره ششم جلسات این کمیسیون برگزار نشده است.

وی افزود: علت عدم وجود معبر فاقد نام در شهر بود زیرا در دوره گذشته شورای اسلامی نامگذاری‌ها شده اما به نام شهدا نبودند.

کریمی نژاد تصریح کرد: چند روز گذشته سرباز شهید استوار یکم وظیفه «ایمان حاتمیان» که به دست قاچاقچیان انسان به شهادت رسید در محل زندگی خود شهر فرخشهر تشییع شد؛ خیابان محل زندگی این شهید قابلیت تغییر نام دارد که باید پیگیری لازم انجام شده تا به نام این سرباز شهید نامگذاری شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح این پیشنهاد در جلسات شورای اسلامی شهر، طبق روال کار بررسی خواهد شد.

کریمی نژاد اظهار کرد: قطعاً یاد شهدا برای گسترش فرهنگ شهادت ضروری است و نامگذاری معابر به نام شهدا یکی از مصادیق زنده نگهداشتن ایثار خواهد بود.

وی با اشاره به وجود دانشگاه فرهنگیان در فرخشهر، گفت: این دانشگاه از گذشته به دانشسرای فرهنگ معلم معروف بوده که از سراسر کشور دانشجو پذیرش می‌کرد و دارای ۳۷ شهید دانشجو معلم است مقرر شد در برخی معابر از تصاویر و اسامی این شهدا روی دیوارهای شهر به ویژه در مدارس نقاشی شود.

کریمی نژاد توضیح داد: احتمال دارد بلواری که دانشگاه فرهنگیان در آن واقع است به نام شهدای دانشجو معلم نامگذاری شود، این موارد باید در جلسات شورا تأیید و مصوبه نهایی را بگیرد.

کد خبر 537020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.