مادران شهیدان بهترین الگو برای دختران و بانوان امروز هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مادران شهیدان بهترین الگو برای دختران و بانوان امروز در تربیت شایسته و ارزشی فرزندان جامعه هستند.

به گزارش ایمنا، فرشید فلاح روز یکشنبه در آئین رونمایی از کتاب "سه تار دلش" برگرفته از خاطرات مادر شهیدان میرکریمی، در تالار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: رونمایی از کتاب "سه تار دلش" که حاوی خاطرات مادر سه شهید است تدبیر مناسبی در موضوع الگوسازی برای امروز است.

وی افزود: مادران شهید چراغ راه مناسب برای بانوان و دختران جوان و نوجوان ایران اسلامی هستند تا به عنوان الگوی آنها در فرزندآوری و تربیت فرزندان شایسته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان شایسته توسط مادران ایران زمین اظهار داشت: این امر نقش مهمی برای آینده کشور دارد و تا از این طریق آینده ایران اسلامی به نحو شایسته ای ساخته شود.

فلاح، بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید و تصریح کرد: چه کسانی شایسته‌تر از مادران شهیدان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تجلیل از مادر شهیدان میرکریمی و نویسنده کتاب "سه تار دلش" همزمانی رونمایی از این کتاب و رونمایی از تفریظ آیت الله العظمی خامنه ای بر کتاب "تنها گریه کن" را امری مهم در هفته بسیج و کتاب دانست و گفت: این برنامه همزمان با آئین ملی تجلیل از مادران شهید کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 536955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.