قفل سرمایه‌گذاری در شیراز شکسته می‌شود

شهردار شیراز گفت: تسهیل روند ورود سرمایه‌گذار و مشارکت در توسعه شهر شیراز به معنای استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در کلیه بخش‌ها به‌ویژه در حوزه گردشگری، خدمات شهری و فرهنگی بر اساس رابطه روابط برد برد ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان اصنافی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" بازدید از سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز

به همراهی تعدادی از مدیران شهرداری شیراز از مجموعه اداری سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز بازدیدی داشته و به گفتگوی نفر به نفر با پرسنل این مجموعه مهم و تأثیرگذار پرداختیم.

تکریم پرسنل عاملی برای ایجاد انگیزه در آنان و افزایش بهره‌وری است لذا رویه سرکشی از بخش‌های مختلف شهرداری برای شنیدن نظرات و سخنان نیروهای شهرداری ادامه دار خواهد بود.

سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز با هدف گسترش و تمرکز تمامی امور مربوط به سرمایه گذاری و جذب سرمایه و سرمایه گذاران در راستای برنامه‌های توسعه شهری و رونق اقتصادی شهری می‌باشد.

فلسفه وجودی سازمان یاری گرفتن از بخش خصوصی در اموری است که بنا به شرایط بخش خصوصی (مانند منابع مالی، امکانات تکنولوژیکی، مدیریت بهینه و....) امکان انجام امور در زمان کمتر و با کیفیت بهتر وجود خواهد داشت. لذا این سازمان در جهت افزایش بهره‌وری و توسعه مشارکت‌های مردمی در امور اقتصادی و زیربنایی شهری تشکیل شده است.

در پایان به ذکر دو نکته اکتفا می‌کنم:

تسهیل روند ورود سرمایه‌گذار و مشارکت در توسعه شهر شیراز به معنای استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در کلیه بخش‌ها به‌ویژه در حوزه گردشگری، خدمات شهری و فرهنگی بر اساس رابطه روابط برد برد است.

باید قفل و موانع سرمایه‌گذاری را در هم شکست تا نتیجه مطلوب عاید شهر شیراز شود."

کد خبر 536933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.